Loff1 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 HVordan åpner man filer når man er logget inn som root (Suse)? Lenke til kommentar
Solow Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg bruker ubuntu 6.06. Har ingen problemer med å skrive og slette til min ntfs disk. Benytter ntfs-3g driveren Slik ser min fstab ut /dev/hda1 /media/ntfs ntfs-3g silent,umask=0,locale=nb_NO.UTF-8,no_def_opts,allow_other 0 0 Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Solow: Hvorfor så lang linje? Måtte du virkelig installere NTFS driver for å få NTFS støtte? Mulig at jeg forklarte det på en litt gammeldags måte. Bruker Slackware jeg, og i den forbindelse bruker jeg mye Terminal. Derfor bruker jeg å åpne dokumenter igjennom Terminal. Fordi at jeg ikke gidder å logge ut og inn root hele tia. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kan tenke meg at Slackware kan skrive til NTFS out of box, ja. Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er det regnet som trygt å skrive til ntfs i 2.6.18? Jeg trodde ikke at ntfs var noe som var tilregnelig å skrive til. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det er har kommet en ny ntfs driver som har trygg lese/skrive funksjonalitet. Men jeg har ingen tro på at denne har kommet inni i kernel-treet enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå