pal.sp Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Nå har jeg irritert meg grønn over den *******s røde COMPAQ logoen på en gammel compaq 5676. Har prøvd de fleste kombinationer, men ofte kommer det bare feilmld: "keyboard error" Kommer meg ikke inn i biosen. Noen som har andre taste-kombinationer for å åpne BIOSen eller andre slue triks? :wink: Ikke lenge før jeg henter stor-slegga nå... Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 F10 skulle hjelpe.. Trykk mer enn én gang når Compaq logoen er der for å være sikker. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 er f10 på min evo n600c Lenke til kommentar
pal.sp Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Takk som svarer, gir nytt svar om 2 min, da jeg har testet! :wink: Lenke til kommentar
pal.sp Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 DET HJALP PINADE!!! jehuu!! No blir det klokking gitt! Takk for hjelpa... Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hvis du tror du klarer å overklokke en Compaq gjennom BIOS'n må du tro om igjen. Er ikke mange valgene du får opp der!! Lenke til kommentar
Destro Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 det er forskjelig jeg har holt på med noen compaq pcer de har brukt F11, F1 og F10 husk at noen andre produsenter bruker Delete knapen men compaq bruker nå F1 knappen vis jeg ikke husker feil. De har også noenganger laget en patisjon på hardisken der biosen ligger det er slik på armada 1700. Vis du ser på compaq.com så finner du sikkert den spesifiserte modelen på drivers eller suport. Der finner du ut om du må ha laget en patisjon eller hvilken av F tastene du skall trykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå