Xaserr Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Maskinen min begynte og fryse noen min. Så startet den igjen, sånn skjedde flere ganger i løpet av gårdagen.. Så tenkte jeg att jeg skulle restarte for kanskje det var windows, og da greier den ikke og detecte primarymaster, dvs s-ata disken min med windows. Er hovedkortet kaputt? :/ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Maskinen min begynte og fryse noen min. Så startet den igjen, sånn skjedde flere ganger i løpet av gårdagen.. Så tenkte jeg att jeg skulle restarte for kanskje det var windows, og da greier den ikke og detecte primarymaster, dvs s-ata disken min med windows. Er hovedkortet kaputt? :/ 7067308[/snapback] prøv gjennoppretting? Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) og med gjenopprettning mener du ? Endret 14. oktober 2006 av Xaserr Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde vært fint om noen kunne svart meg Skulle egentli vært på lan i kveld^^ Lenke til kommentar
Zirtor Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Ting det kan være. 1. en løs kabel på hardisen eller andre cd spillere hardisker i pcen som kan skape en konflikt i pcen din. 2. Resett bios "ta ut batteriet på hovedkortet la det ligge ut av slotten sin i et minutt før du tar den tilbake. 3. Hardisken din kan begynne å synge på siste tone start opp med windows cden din trykk på reparer med gjennoppretnigs console "E" og når du er kommet i consolen skriv "chkdsk /p " for å feilsøke disken. vist pcen klarer å finne den då. 4. s-ata porten din kan ha røke. prøv å sette hardisken din i slott nr 2 i steden for 1. 5. strøm forsyningen kan begynne å svikte prøv med annen strøm kabel til disken din eventuelt se om du har mulighet for å få lånt deg en å testet i steden for den du har no. Utenom dette er det helt sikkert flere ting som kan være feil. håper jeg hjalp deg litt på vei. ha en fortsatt fin helg og lykke til. Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 takk for svar Jeg tok ut bios eller ''batteriet'' det funka desv ikke. Strøm er det på disken, hører den jobber. Men den vil fortsatt ikke finne disken.. Har hatt endel problemer med S-ata disker så jeg for min del tror det er den.. Men jeg har ikke så mye peiling så ikke veit jeg? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har du mulighet til å prøve en annen S-ATA disk? Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Skal prøve den disken som jeg tror er kaputt på dene maskinen nå Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Nå har jeg puttet den i denne maskinne, den finner ikke noe! Men jeg håper.. Og lurer på, kan det være s-ata ledningen som har dårlig kontakt? Asså att den er defekt? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nå har jeg puttet den i denne maskinne, den finner ikke noe!Men jeg håper.. Og lurer på, kan det være s-ata ledningen som har dårlig kontakt? Asså att den er defekt? 7067825[/snapback] Jeg tror heller det er disken din som tok kvelden.. Hadde samme problemet, da var det min 3 mnd gammle samsung 250 s-ata disk som hadde tatt kvelden. Fikk ny på garanti dog.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå