propers404 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Skal innstalere Windows XP med cd, men det funker ikke helt. Når jeg skal velge hvor det skal innstaleres står det no device på alle linjene nedenfor. hvis jeg trykker noen ting kommer det blåskjerm. Pcen er Acer Aspire E500 (kjøpe pc.) Har hørt at jeg må innstalere driver med diskett, men har verken noen diskett med driver eller Floppydrive. Hva gjør jeg for å innstalere XP?? Edit: Harddisken er en Western Digital Caviar SE 320GB SATA Finner ikke driver på hjemmesiden til produsenten. Endret 14. oktober 2006 av Toffer91 Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 på acer sine hjemmesider er det en driver som heter ULI SATA Driver for MS Windows. Kanskje det er en driver for harddisken. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ingen som har noen svar? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Slikt mas etter 20 minutter da, tror ikke folk sitter og venter på å få lov til å svare på dine spørsmål. Dessuten har du jo allerede funnet fila du trenger for harddisk-kontrolleren. Legg filene fra ZIP-fila på en diskett og trykk på F6 når du får beskjed om dette underveis i installasjonen av XP. Endret 14. oktober 2006 av Pingla Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 får ikke brukt diskett.. har ikke noen utgang på Hovedkortet. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 går det kanskje ann å oppdatere xp cden med driverene?? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg forstår ikke... har du diskettstasjonen koplet på hovedkortet, eller ikke? Du trenger ikke drivere til diskettstasjon. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 har ikke noen diskettstasjon koblet til og har ikke noe uttak til diskettstasjon. Det er harddisken jeg trenger drivere til. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Prøvde nå nettopp med Memory Stick men det funka ikke.. trenger vist floppy... finnes det en overgang til floppy i en nettbutikk. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 problemet er løst. lånte en usb floppy av far og alt funka nå. men takke for alt hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå