Bache83 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har holdt en N80 Smooth Stainless i hånda, og da merket jeg at det faktisk var rustfritt stål eller muligens aluminium, men føltes ihvertfall veldig solid ut. Men den sorte da....er det bare plastic fantastic? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har holdt en N80 Smooth Stainless i hånda, og da merket jeg at det faktisk var rustfritt stål eller muligens aluminium, men føltes ihvertfall veldig solid ut. Men den sorte da....er det bare plastic fantastic? 7067164[/snapback] Er ikke sikker, men mener den Svarte er det samme bare at det er lakka svart (?) Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Bare fargen som er annerledes ja.. Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 For meg virker det som om Smooth Stainless faktisk har frontdeksel i stål men den sorte bare har frontdeksel i plast? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette med 100% sikkerhet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 For meg virker det som om Smooth Stainless faktisk har frontdeksel i stål men den sorte bare har frontdeksel i plast? Noen som kan bekrefte/avkrefte dette med 100% sikkerhet? 7074542[/snapback] Han som nettopp svarte deg (arehei) avkreftet dette ja.. Hadde vært nokså nytt og uvanlig (og selvfølgelig ført til at N80 ikke ville solgt bra i sort) om de benyttet ulike materialer.. Tar jeg feil her skal jeg gledelig beklage min påståelighet, men de har nok samme materiale ja.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Begge har aluminium foran rundt skjermen og tastene. Resten av telefonen er i plast. Det er akkurat likt på begge versjonene. Dette vil du se om du får holde en sort N80 i levende live også Lenke til kommentar
Bache83 Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 OK, takk for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå