ErlendRU Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jaggu meg bra dette kommer på en fredag, ellers hadde jeg slitt dagen derpå for å si det sånn.. ^^ Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg må si det er utrolig morro når de som spiller spionene ikke sjønner oppdraget og prøver desperat og drepe deg, haha. Synd score og ranking blir slettet... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan knekker man nakken til motstanderne når man er spy? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du sniker deg bak en merc, trykker A-knappen for å ta merc'en, og hvis du trykker A en gang til knekker du nakken på han.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Drittspill, hvor vanskelig skal det være å joine en server? Hvordan klarer dere å komme inn? Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er d mulig å plukke om motstanderen som ligger på bakken å drepe ham når du er SPY? Om det ikke er mulig, er det mulig å slå ned en motstander når han er for nærme når du er SPY? bare lurer!! for du kan det når du er på det andre laget! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du sniker deg bak en merc, trykker A-knappen for å ta merc'en, og hvis du trykker A en gang til knekker du nakken på han.. 7083961[/snapback] Takker Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Er d mulig å plukke om motstanderen som ligger på bakken å drepe ham når du er SPY? Nei Om det ikke er mulig, er det mulig å slå ned en motstander når han er for nærme når du er SPY? Nei Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Noen andre som syns det er litt merkelig at Mercsa kan spurte men ikke spies? Ellers så var det jo skikkelig stilig i MP, det er en utrolig digg følelse og være spy og bare sitte en plass i mørket og se mercsa lete febrilsk etter deg. Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) bah.. blir alltid "kicked" jeg. andre som har samme problemet? Endret 16. oktober 2006 av websheriff Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Herlig, når man endelig får ein pust i bakken fra jobb så kommer man ikkje inn i noen sessions. Herlig demo! Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Herlig, når man endelig får ein pust i bakken fra jobb så kommer man ikkje inn i noen sessions. Herlig demo! 7086097[/snapback] Kommer ikke inne jeg heller når jeg går på custom match, men om jeg går på coop challenge så kommer jeg inn, men d er ikke så artig igjen. 3 spy mot 3 boter , ikke spesielt artig. edit: ahhh ,, kom inn på en server Endret 16. oktober 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Nei, om eg noen gang skal få essensen av SC-serien må det komme igjennom ein god SP-demo,men den kommer jo som kjennt Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 kom inn med en gang jeg trykket på "quick match" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 UbiSoft har innrømmet at de fikk problemer med for stor pågang på serverne, men det skal være fikset nå. Jeg har ihvertfall spilt et par timer nå helt uten et eneste problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå