NightReaper Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Undead,15/10-2006 : 01:17]GAH! Joining session my ass! Noen som vil spille? 7071991[/snapback] Går ikke an å joine/private matcher i demoen... 7072112[/snapback] DOH! Får ikke joina noen ting Står bare Joining a session og ingenting skjer, får ikke stoppet det heller Endret 14. oktober 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 DOH! Får ikke joina noen ting Står bare Joining a session og ingenting skjer, får ikke stoppet det heller 7072126[/snapback] Jepp, og når man endelig får joinet, sitter det en evneveik 12-åring som ikke skjønner at man må trykke X for å starte... sheesh. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Undead,15/10-2006 : 01:36]DOH! Får ikke joina noen ting Står bare Joining a session og ingenting skjer, får ikke stoppet det heller 7072126[/snapback] Jepp, og når man endelig får joinet, sitter det en evneveik 12-åring som ikke skjønner at man må trykke X for å starte... sheesh. 7072190[/snapback] Har ikke fått joinet enda jeg Noen porter man må ha åpne? har åpnet disse protene for xboxlive: 3074 88 Er det noen flere som trengs kanskje siden det ikke funker å joine? DOH! Fikk joina en gjeng med folk nå nettopp også stakk hosten med en gang! Endret 15. oktober 2006 av [AH-64]Undead Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har også klart å joine noen ganger, men akkurat som med deg så forsvinner hosten og jeg blir sendt tilbake til menyen... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Samme drittgreiene her også. *irritert* Skal prøve litt til nå, før jeg gir meg. Har åpnet port 88 og 3074, men det halp egentlig ikke. Gleder meg mer til SP demoen nå faktisk... da dår jeg faktisk spille. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ja denne demoen var ikke noe særlig... Gleder meg til og prøve sp demo. Tror den rettferdigjør spillet... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ja såg vel egentlig mest frem til ein Sp-demo av spillet eg også. Men den kaster jo seg inn dørene neste uka, så da er det godt å få i bode pose og sekk uansett COD3 MP/SP-demo no så går eg av skafet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er ikke lenge til den 20. Så hvis demoen kommer til slutten av uka, vil jeg tro de mister en del kunder de første dagene, før de fleste har prøvd demoen. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Spilte demoen på pressevisningen torsdag og på Electroworld i dag. Den er kul den. Uansett er det ikke det jeg kom for å si. Da jeg restartet konsollen med demoen på, kom debug-menyen i 360 frem. Dette er bare for utviklere, og i development kits. Jeg tok et par bilder av det. Det var et program som skulle veilede lyddesignere og grafikere til å utvikle spill, og så videre. Man kunne også velge å kjøre i 1080p! Jeg er helt sikker på at det ikke var meningen jeg skulle se dette. 7071219[/snapback] Demoen på Electroworld er singelplayer, mens den som er på Xbox Live er en multiplayer demo. Men - synes nok de heller skulle lagt ut en singelplayer demo på Live, ja. Men kanskje de ville sjekke ut nettkoden med masse brukere online før det braker løs om ikke så mange dager? Debug menyen kom fram også for oss da vi var der oppe. Men skjønte ikke så mye av den, men det var vel heller ikke meningen. Dr Peedee Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er ikke lenge til den 20. Så hvis demoen kommer til slutten av uka, vil jeg tro de mister en del kunder de første dagene, før de fleste har prøvd demoen. 7072800[/snapback] Demo eller ikke, jeg har den i hus til Tirsdag Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Døll? Man kan vel si at Splinter Cell online er ganske så unikt med sin spille stil og måten de forskjellige sidene kan spilles gir god variasjon. Spies har kanskje ikke våpen, er vel mer som en forvokst apekatt, men kan snike seg rundt steder hvor en leiesoldat ikke har mulighet til å følge. For ikke å nevne alle duppe dittene de kan bruke for både å forvirre, flykte og ikke mist drepe en leiesoldat. Leiesoldatene: Har ikke spilt mye men det jeg har spilt idag (for dere andre som hadde problem med å komme inn, tar meg ca 3 sekund å komme inn så muligens serverne fungerer bedre nå?). Våpenet er vel og bra, granatene krever litt trening men dog er dette den letteste siden å starte med. Ikke at det betyr at det er lettest å bli god som leiesoldat, men det er letteste å få grepet på spille stilen deres. De som sier at spies ikke kan drepe bør se seg om, selv fikk jeg nakken knekt 2 ganger. Problemet med online demoen er vel helst at de fleste som spiller ikke er vandt med det og spies taper som oftest på grunn av dette. Det tar litt tid å sette seg inn i dem, å snike seg rundt uten ett skytevåpen i hånda, samt å bruke det varierte utstyret tar litt tid å venne seg til, for ikke nevne å bli god i. Men det går ann. Gleder meg, både til multiplayer og singleplayer. For ikke å nevne co-op. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Spenningsfaktoren er skikkelig høy når man spiller med folk som vet hva de gjør Har ikke testet så mye co-op Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Da har du pent å skrive noen ord om spillet Lenke til kommentar
Northland Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Er jo komplett umulig å få spilt vs.. Co-op kommer jeg inn på.. Duste demo! "joining a session" liksom! Edit: Er det slik at "joining a session" bare kan stå på, så vil jeg omsider komme inn i et spill? Eller må jeg restarte spillet for også prøve på ny? Endret 15. oktober 2006 av Street-gloW Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg var på Elektromessa idag å prøvde singleplayer, og jeg må si at jeg gleder meg sykt Elendig opplegg på MP demoen for når man endelig får joina en kamp sitter det bare hissige 12åringer som SKAL være spies hele tiden. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Synes demoen var bra! Gleder meg veldig til jeg får ned fullversjonen ferdig om ca to timer! Da skal jeg spille en stund(det er dessverre skole i morgen). Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Coop er utrolig bra, men kjipt at man ikke kommer inn på vs... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hmmm, jeg har bare prøvd VS så langt. Hva kan du fortelle om Co-op? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg får faktisk spilt jeg da, i motsetning til mange andre her. Men er ikke så kult når det bare er nabbs:P OT: Streetglow, du har en skriveleif i siggen din: wich Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Er ikke lenge til den 20. Så hvis demoen kommer til slutten av uka, vil jeg tro de mister en del kunder de første dagene, før de fleste har prøvd demoen. 7072800[/snapback] Mener da bestemt at dette kommer ut 27. Oktober Link: http://www.tothegame.com/game.asp?id=4078 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå