skalleno Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Mulig jeg er dum men, kan noen forklare meg hvordan man får invitert venner for å spille? Virker på meg som om det bare er tullete amerikanere å spille mot Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er vel bare å finne til de vennene du har i vennelista de, og invitere dem. Om demoen støtter party er en annen sak. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Mulig jeg er dum men, kan noen forklare meg hvordan man får invitert venner for å spille? Virker på meg som om det bare er tullete amerikanere å spille mot 7070121[/snapback] Du kan ikke gjøre det på demoen har jeg lest. Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Ok takk for svar Xecuter Endret 14. oktober 2006 av skalleno Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Joining a session... Joining a session... Joining a session... ... Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Joining a session... Joining a session... Joining a session... ... 7070234[/snapback] Ok så det er ikke bare meg, som får "joining a session" hele tiden, ser jeg hehe. Finner ikke helt ut hvordan man hoster en vs kamp, men coop får jeg til å være host. Ble så lei av å vente at jeg spilte system link alene hehe . Men det er rimlig fett når man først finner noen som er ok å spille med, hadde meg fem sessions på rad med noen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fikk meg nett 5 min med noe Spy/hacking opplegg. Skjønnt eikkje heilt ka eg dreiv med for å si det slik. skal ta meg noen timer å sette meg inne demoen ein dag. Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 bare meg som synes demoen var døll? Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 bare meg som synes demoen var døll? 7070462[/snapback] Hva spilte du som da? Digger spy klart best. Er vel ikke akkurat så mye fart i SC, som andre fps spill. Liker du andre multiplayer spill eller? Er vel vanskelig å si noe om hvordan singel player delen til Sc blir, hvis det var det du ville finne ut av. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Synes movements til spionen var mye bedre, mye mer flyt. Men med merc'ene var det ikke mye forandring. Har bare testet system link med èn maskin... Bare meg eller blir det sinnsykt vanskelig for merc'sene, siden map'et er så jævla stort? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Syntes det var fryktelig vanskelig for Mercs i forhold til PT og CT, der det Mercs alltid vant dersom alle var uerfaren. Blir jo interessant å se hvordan dette utvikler seg når folk for litt skillz. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 bare meg som synes demoen var døll? 7070462[/snapback] nei jeg og synes det.. jeg klarte å skyte de som var på mitt lag 2 ganger siden det var vanskelig å se hvem som var på lag Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 bare meg som synes demoen var døll? 7070462[/snapback] nei jeg og synes det.. jeg klarte å skyte de som var på mitt lag 2 ganger siden det var vanskelig å se hvem som var på lag 7070652[/snapback] ditt lag har våpen, det andre ikke er vel ikke verre enn det? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 aah sånn ja.. så teit egentlig Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 aah sånn ja.. så teit egentlig 7070666[/snapback] det andre laget er spioner...passer dårlig med et monster våpen og samtidig snike rundt? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Demoen døll? Noen nevnte det over her.. Var min første tanke faktisk etter 3 minutters spilling... men så prøvde jeg å spille det slik det var tenkt og nå virker det mere moro. Så - gi det lit tid. Er du spy så skal du ikke drepe flest mulig (har jo ikke gønner en gang), men heller komme deg usett fram og hacke deg inn på dimpeduttene som er der. Skal prøve litt mere nå, men synd man ikke kan invitere venner inn. Hadde vært morsommere å spille mot/med folk man kjenner. Jeg lastet det ned ganske fort i ettermiddag. Har en 15mbit linje. Og har heller ikke problemer (så langt) med å joine sessions. Dr Peedee Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Spilte demoen på pressevisningen torsdag og på Electroworld i dag. Den er kul den. Uansett er det ikke det jeg kom for å si. Da jeg restartet konsollen med demoen på, kom debug-menyen i 360 frem. Dette er bare for utviklere, og i development kits. Jeg tok et par bilder av det. Det var et program som skulle veilede lyddesignere og grafikere til å utvikle spill, og så videre. Man kunne også velge å kjøre i 1080p! Jeg er helt sikker på at det ikke var meningen jeg skulle se dette. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Fikk også et ganske dårlig inntrykk i starten av demoen. Når jeg skjønte hvordan ting fungerer så er det veldig artig Det er råspennende å snike seg rundt i mørke rom der det tusler vakter (motspillere) med sine våpen og lommelykt. Litt synd man ikke kan invitere folk fra friendslisten i demoen Grafikken er topp og spillet er helt herlig. Taktisk snik spill med en liten dært FPS Endret 14. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 GAH! Joining session my ass! Noen som vil spille? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 GAH! Joining session my ass! Noen som vil spille? 7071991[/snapback] Går ikke an å joine/private matcher i demoen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå