.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 ennå ikke ferdig hos meg.. stått på i litt over 2timer nå å bare kommet til 62% Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) -slettet!- Pokker, så ikke at det gjaldt konsoll Endret 14. oktober 2006 av Colossus Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Brukte litt over 1 time på å laste den ned, ska spile det no Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er kjempe bra av Microsoft å legge ut demoen på en lørdag, da dette bryter med tidligere agenda, og vi har mere tid på å spille det. Særlig for en multiplayer demo, har flere mulighet for å spille det. Uansett, veldig trist at jeg leverte inn xboxen igår. Slik at jeg ikke får spilt noe spill før om lenge.. Damn Setter gjerne pris på litt tilbake melding ja Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Multiplayer'en er rå Det er dritt gøyt å være spies.. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dårlig at det ikke er noen PC demo Jeg som trodde jeg skulle få en bursdagsgave fra ubisoft! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Så fantastiskt! Einaste veldig skuffande at det er Multiplayer demo. Eg ville ha SP eg. Grafikken og slikt er vel kraftig satt ned i MP delen? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Så fantastiskt!Einaste veldig skuffande at det er Multiplayer demo. Eg ville ha SP eg. Grafikken og slikt er vel kraftig satt ned i MP delen? 7068457[/snapback] Nei ikke kraftig. Men den er selvfølgelig bedre i SP. Gleder meg til den også. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det var egentlig ganske morsomt å spille online. Selv om SP delen er det som får meg til å kjøpe spillet. Spies er selvfølgelig morsomts å spille, men var litt artig å være soldat også. må si at online delen var morsom den, men kan fort bli kjedelig:) Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Sitti i en par timer nå å spilt 3v3! Det var AWESOME! Syns det nesten var kulest å jakte på spioner... Og en ting til, i det spillet her skjønner man hvor viktig en RUMBLE funksjonen er... (Nevner ikke det pga å sette igang noen krangel, men når man var soldat å har en spion rundt seg i mørket, å den begynner å riste... daaamn!) Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Spilte latterlig mye Pandora Tomorrow i sin tid og må bare si at Splinter Cell gjør det igjen. Litt uvant med 3v3, men det venner jeg meg nok til etterhvert. MP blir forøvrig gøyest når man spiller på lag med folk man kjenner og har taktikker for brettet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Godt å høre folk liker spillet. Virker mere som et oppnåelig mål for meg å kjøpe dette spillet. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg prøver å finne fornuftige mennesker å spille med, men det er ikke enkelt gitt... noen som har lyst til å samles og spille litt med skikkelig samarbeid? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg prøver å finne fornuftige mennesker å spille med, men det er ikke enkelt gitt... noen som har lyst til å samles og spille litt med skikkelig samarbeid? 7068993[/snapback] Jeg er med! Nick: Xecuter88. Er på tur til leiligheta snart, pluss at jeg må laste det ned. Blir kanskje ikke så mye spilling i kveld da. Får damebesøk og sånt unødvendige greier! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) joda.. prøvde det nå netopp.. kan si det slik at det ikkje gjikk så bra ikkje vet eg va eg skal gjøre og har heller ingen våpen! Viss noen her skal spille så si ifra så blir eg med Gamertag: Prisonedcorpse Endret 14. oktober 2006 av gas Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er med! Det blir vanskelig å spille når alle driver med hvert sitt, inviter meg gjærne til en kamp. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dere kan føle dere frie til å bruke Splinter Cell forumet som vi laget for to uker tilbake: http://nordoelum.com/scforum/index.php?board=2.0 Et sted hvor dere kan snakke om multiplayer kamper, osv. Hvilken multiplayer former er det mulig å spille i demoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er med! Det blir vanskelig å spille når alle driver med hvert sitt, inviter meg gjærne til en kamp. 7069104[/snapback] Jeg også, har nettopp lastet demoen ned. Gamertag: Camrot Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Gamertag; KEELr Skal på å spille bare dama har sett ferdig "skal vi danse" reprisen på TV2.. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Haha! Har nettopp vært å spilt SP demoen i Lillestrøm og nå kan jeg kose meg med MP! Livet er herlig med Live dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå