Gå til innhold

Elkjøp selger gamle xbox 360

OlavHW

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny xbox 360 på elkjøp etter at min første døde.

Tenkte at nå må de vel ha bli kvitt barnesykdommene, men til min skrekk oppdager jeg at produksjonsdatoen er 20/12 2005!!!!

Den gamle som jeg kjøpte 2/12 2005 var produsert 27/10 2005.

Når jeg tenker på at jeg har lest at M$ har utvidet garanti tiden i USA for alle xbox 360 som er produsert før 1/1 2006 så lurer jeg virkelig på hvordan dette kommer til å gå.

Nesten så jeg får lyst til å sjekke denne 30 dagers returen, men på den annen side, så lenge jeg ikke åpner boksen (som jeg gjorde med den første) så kan jeg jo bare returnere til M$ om denne også går til H..

Men hadde jo håpet jeg skulle være kvitt problemer nå da, det er jo tross alt den andre boksen jeg kjøper.......

Skikkelig irriterende, men jeg så ingenting utenpå esken da jeg var i butikken som fortalte meg produksjonsdatoen.

Den nye var en core boks (hadde harddisk, trådløs osv fra den første som var en premium).

Kanskje faren for gammel boks er størst med core da de vel har solgt minst av den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg ny xbox 360 på elkjøp etter at min første døde.

Tenkte at nå må de vel ha bli kvitt barnesykdommene, men til min skrekk oppdager jeg at produksjonsdatoen er 20/12 2005!!

Den gamle som jeg kjøpte 2/12 2005 var produsert 27/10 2005.

Når jeg tenker på at jeg har lest at M$ har utvidet garanti tiden i USA for alle xbox 360 som er produsert før 1/1 2006 så lurer jeg virkelig på hvordan dette kommer til å gå.

Nesten så jeg får lyst til å sjekke denne 30 dagers returen, men på den annen side, så lenge jeg ikke åpner boksen (som jeg gjorde med den første) så kan jeg jo bare returnere til M$ om denne også går til H..

Men hadde jo håpet jeg skulle være kvitt problemer nå da, det er jo tross alt den andre boksen jeg kjøper.......

Skikkelig irriterende, men jeg så ingenting utenpå esken da jeg var i butikken som fortalte meg produksjonsdatoen.

Den nye var en core boks (hadde harddisk, trådløs osv fra den første som var en premium).

Kanskje faren for gammel boks er størst med core da de vel har solgt minst av den?

7067039[/snapback]

Forstår bekymringen din, en som kjøpte boks nå på elektroworld messen fra elkjøp der fikk gammel boks med feil, les denne linken her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=647313

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Er ikke slik at de selger gamle maskiner, det er fordi 360 selger veldig dårlig (spesielt core maskiner). Så den du har kjøpt har sikkert ligget på lageret i mange måneder.

Jeg kjøpe core på Siba for ikke lenge siden og den var også 2005. Butikkene tar jo ikke inn mye maskiner før de gamle er solgt ut. Og så mange ut går det tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Man kan fint sjekke manufactor date på esken uten å åpne den :)

Er bare å dra fra sted til sted får å finne nyeste dato og beste pris

7078452[/snapback]

Sjekket min eske isted, fant ingen slik dato eg :hmm: Veldig mulig eg såg forbi den, satt meg ikkje akkurat ned med forstørrelsesglass.

Lenke til kommentar
Man kan fint sjekke manufactor date på esken uten å åpne den :)

Er bare å dra fra sted til sted får å finne nyeste dato og beste pris

7078452[/snapback]

Sjekket min eske isted, fant ingen slik dato eg :hmm: Veldig mulig eg såg forbi den, satt meg ikkje akkurat ned med forstørrelsesglass.

7078457[/snapback]

Bak på esken er det et lite hull som du kan se manufactor date og serienummret til boksen. Noen ganger ligger det papir/plastikk eller boksen ikke satt i riktig vei ned i esken som gjør at du ikke ser den

Lenke til kommentar
Når man kjøper slike ting skal man være 100% fornøyd.... bytt den inn enkelt å greit når Elkjøp gir deg muligheten. Fortell om problemet ditt så kanskje de kan gi deg en med nyere dato  :)

7078473[/snapback]

Trenger ikke en grunn engang. Er bare bruke 30 dager regelen. Få pengene tilbake og så stikk til en annen elkjøp eller en annen forretning som selger X360. Pass på sjekk manufactor date denne gangen

Du burde helst finne en som er fra Mai eller nyere

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...