Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Nintendo Wii

KjellV

Anbefalte innlegg

Siden det helt sikkert blir mangel på Wii-maskiner ved lansering tenkte jeg på forhåndsbestilling. Noen som har peiling på hvor man har størst sjanse for å få tak i en maskin? Spill er jo også en tig man må ha. De som skal skaffes med en gang er Wii Sports og Zelda, så disse bør være tilgjengelig hos samme forhandler.

Hvor bør man stikke nesen innom?

En annen ting: I hvilke spill får man bruk for Nunchuk, og hvor mange standard kontrollere følger med (regner med 1)?

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden det helt sikkert blir mangel på Wii-maskiner ved lansering tenkte jeg på forhåndsbestilling. Noen som har peiling på hvor man har størst sjanse for å få tak i en maskin? Spill er jo også en tig man må ha. De som skal skaffes med en gang er Wii Sports og Zelda, så disse bør være tilgjengelig hos samme forhandler.

Hvor bør man stikke nesen innom?

En annen ting: I hvilke spill får man bruk for Nunchuk, og hvor mange standard kontrollere følger med (regner med 1)?

7066861[/snapback]

Jeg har selv forhåndsbestillt fra AbsoluttSpill.no, og er nr. 16 i køen (jeg bestillte 19. september). De sier at de vil selge konsollen uten fortjeneste, og dermed få en ganske konkurransedyktig pris. De håper på å få inn over 100 maskiner, men regner med å få 50 i værste tilfelle. Du må ikke betale noe depositum, og du kan trekke deg når som helst fram til ganske nært releasedagen. Du kan også forhåndsbestille Zelda fra siden.

Om det blir mulig så tror jeg nok å forhåndsbestille fra Elkjøp/Lefdal blir det billigste, men jeg vet ikke hvorvidt de tillater forhåndsbestilling. Uansett så tror jeg nok at de laveste prisene kommer noen dager etter release, da priskrigen starter for fullt, slik det var med Nintendo DS, som gikk for 900-1000 ett par dager etter releasen om jeg ikke tar feil.

Wii Sports følger med maskinen uansett hvor du forhåndsbestiller, det er i pakken sammen med konsollen.

Det er nok en del spill som trenger Nunchuk, jeg ville nok kjøpt inn en Nunchuck og en Wiimote om det ikke følger med konsollen (noe jeg mener at følger med, 1 stk Wiimote og 1 stk Nunchuk). Hva du mener med standard kontroller vet jeg ikke, men jeg vet i alle fall at du ikke får med Classic Controller som skal brukes til Virtual Console spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...