oleHgodo Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Okey, Jeg kjøpte nettop: Abit AB9 hovedkort C2D E6400 1x1GB Corsair 6400RAM og x1900xt skjermkort. Maskinen fungerer fint, bortsett i fra at det virker som om hardisken jobber unødvendig mye og får maskinen til å gå som sirup noen ganger. cpu og ram bruken kan ver nermest lik null, men alikavel jobber hardisken og alt går som en 386. Når jeg prøver å spille bf2 hakker og lagger alt, så kan det gå fint igjenn en stund. Oppgavebehandling viser (med bf2minimert) cpu bruk på ca5% og bruk av vekselfil på 1.33gb. men dersom jeg ser på bf2 prosessen så viser den at den bare bruker 182mb ram. noe galt her? noe lignende skjer i f.e.a.r, hvor maskinen stopper et halvt sek hvert 3skritt man tar i spillet. hardiske jobber litt, så går du litt lenger. Har en Maxtor diamondmax10 300gb disk. den er koblet i sata kontakt 1 på hk. alle nyeste drivere til alt er innstalert. Endret 14. oktober 2006 av ^SheRmaN^ Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 1. Sjekk at du er fri for spyware/grayware/badware... 2. Sjekk at disken ikke er i PIO-mode (se under "enhetsbehandling" og "primær / sekundær IDE-kanal". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå