nabbskall Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei, har tenkt å erstatte min amd sempron 3000+ med en amd atlon 3000+ fra laptopen min, er samme sokkel, og det er kompatibelt med HKet, jeg har prøvd å sette den i, startet maskinen, bios finner den osv, men jeg får bare opp POST screen der det står mye styr og sånt, så gjør ikke pc'n noe mer, jeg rekker og komme inn på bios osv, pcn identifiserer processoren og, men jeg får ikke boota den opp =/ noen som vet hva jeg må gjøre med dette? takker for svar Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 faar du starta windows installasjonen? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 nei :S det får jeg ikke Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 har du resatt bios/CMOS? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 ja, da funker det fint med den, til jeg restarter igjen, må resette igjen da -_- orker det ikke når det skal være sånn ! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Når du er i BIOs så trykk save og exit uten å gjøre noen forandringer. Har mange ganger hjelpet meg med forskjellige problemer, men hvorfor det er sånn vet jeg ikke Lenke til kommentar
Changis Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 eller lag deg en bios reset bryter paa 1-2-3 (sjekk signatur for link til guide) Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 den bios resetteren var genial takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå