gregas Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hei, Jeg har et problem med min nyinnkjøpte Sony Ericsson P990i. Allerede 3 dager etter at telefonen kom i posten startet problemer. Først begynte telefonen å låse seg, så jeg måtte restarte den, den kan jeg akseptere at det skjer av og til. Men nå når jeg har forsøkt å ta noen bilder har hele displayet begynt å "flirme". Når jeg bruker tastaturet, hver gang jeg taster noe flirmer hele displayet, det ser ut som om jeg hadde en digital parabol tilknyttet en TV og plutselig er det et problem med signalmottak, men dette her er en mobiltelefon til flere tusen kroner som bare er brukt 3 dager. Hallo, dette skulle ikke skje i det hele. Jeg har lest på nettet at folk hadde problemer med denne modellen, men trodde at det bare var enkelttilfeller. Jeg måtte til slutt ta ut batteriet for å restarte mobilen, for den vanlige PÅ/AV knappen fungerte ikke. Det som skjedde etter restarten , at i stedet for å se en pen SOny Ericsson oppstartlogo, så ser jeg kun halvparten av den og den andre halvparten flyr rundt omkring på displayet, samtidig som hele displayet flirmer. Okey, jeg tar ut batteriet igjen, og starter mobilen med åpent deksel, da bruker mobilen 2 min på oppstart, men til slutt så logger den seg på Symbian, men igjen flirmer displayet når jeg foretar meg noe. Er relativ irritert over dette her, skal jeg kjøre software oppdatering selv om telefonen har innstalert nyeste software (gjorde det rett etter mottak) eller skal jeg ta telefonen til service ? Noen tips om hva jeg kan gjøre ? Forresten, jeg forsøkte å synkronisere telefonen og ta backup, men da kommer det en veiviser for innstillinger og under "Velg PIM programmet du vil synkronisere telefonen med" kommer ingen ting opp og jeg får ikke fortsette, og gjør jeg det krasjer hele SyncMLDekstopServer.exe programmet og jeg må restarte PC Suite. Selve Backup fungerer. Høres dette ut som et software eller et hardware problem ? Takker på forhånd for hjelpen ! Endret 14. oktober 2006 av gregas Lenke til kommentar
gregas Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har nå kjørt Update Service, men fortsatt så fungerer ikke displayet sånn som det skal være. Er dette er hardware problem ? Jeg lurer hvordan dette kan ha skjedd, telefonen lå helt rolig og jeg har ikke kastet den i bakken e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå