Øssa Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hei! Er nå _nesten_ ferdig med min første ( Muligens andre, men det alle første saug så hardt at den ikke teller :!: ) sang laget kun ved hjelp av pc. Målet var å lage en litt fengende, avslappet sang som alikevel trøkker litt. Begynte først å lage litt musikk på pc bare for tull, men har blitt litt mer seriøst i det siste. Sangen er laget i FL studio, pluss diverse ekstra plugins. Fikk øynene opp for elektronisk musikk for veldig kort tid siden og har kun eksperimentert med FL studio i underkant av to uker. Har vært borti det før men har aldri prøvd å sette meg inn i det før nå, så jeg har nettop begynt læringsfasen Vær greie å gi meg mye god feedback Har ingen peiling på mastering, så hvis du tror du kan få sangen til å høres bedre ut kan du mastre så mye du vil Øssa Edit: Ny Host! Her er sangen nå. Endret 15. oktober 2006 av Øssa Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei! Er nå _nesten_ ferdig med min første ( Muligens andre, men det alle første saug så hardt at den ikke teller :!: ) sang laget kun ved hjelp av pc. Målet var å lage en litt fengende, avslappet sang som alikevel trøkker litt. Begynte først å lage litt musikk på pc bare for tull, men har blitt litt mer seriøst i det siste. Sangen er laget i FL studio, pluss diverse ekstra plugins. Fikk øynene opp for elektronisk musikk for veldig kort tid siden og har kun eksperimentert med FL studio i underkant av to uker. Har vært borti det før men har aldri prøvd å sette meg inn i det før nå, så jeg har nettop begynt læringsfasen Vær greie å gi meg mye god feedback Har ingen peiling på mastering, så hvis du tror du kan få sangen til å høres bedre ut kan du mastre så mye de vil Øssa Edit: Sangen er nå hostet på Megaupload. Dette byr meg egentlig imot, men det får gå til jeg finner noe bedre. 7066519[/snapback] Legg ut på Djz.no da vel. Da får du sikkert flere tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jeg hører hjemme på diskusjon.no, men kanskje det ja Endret 14. oktober 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Vaffelrøre Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 artig låt.. har ikke peiling på fls eller elektronisk musikk, men den går ann å høre på Ikke for ensformig som det har lett for å bli.. Mulig det er litt for mye av de 80's tonene som går igjen.. Men du må jo finne din egen stil.. Stå på! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Stilig bass i låta, virkelig stilig. Avslappet er låta ikke, her skal man riste dansefoten løs eller gå fancy i musikkvideoer. Som din første sang laget kun ved hjelp av PC er dette et litt imponerende stykke arbe'. Annet enn det, og den gode lyden, er det kanskje litt lite kreativt. Men funksjonen er absolutt til stede: Dans dans dans. Den ene leaden er psykedelisk og passer fint inn i bildet. Kommer ikke på så mye mer å si akkurat nå. Er litt tom etter å ha gitt tilbakemelding til ørten låter i dag. Får se om det blir noe mer Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Takker for fin tilbakemelding. Planlegger å lage en del mer musikk fremover så skal prøve å være litt mer kreativ og få litt bedre variasjon i sangene Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 kan ikke høre den kan jeg få høre den en annen pass ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Posten er 3år gammel, send han en pm for å se om han lever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå