ilpostino Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er på utkikk etter satelitthøytalere til et anlegg jeg nettop kjøpte... foreløbig er jeg ikke opptatt av pris/design med vil se hva som er på markedet.... Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Her er det mye å velge i. Omnimount har mye snadder. P.M Audio, HiFI klubben, TonArt, Eltek HiFi Centeret, Norsk Audioteknikk og Audioaktøren bør ha noe sm passer. Mest sannsynlig finner du ikke alle produktene som er tilgjengelige på hjemmesiden til de sistnevnte entusiastsjappene så send dem en mail Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 På Stereofil har de også flere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 er alle disse dere viser til universale eller går de kun til høytalere av samme merke/produsent som har laget dem? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Noen få er spesiallaget, de andre er universale. Normalt sett står høyttalerne på spikes oppe på plata eller de skrus fast i standardiserte fester. Se deg ut noe du liker og send en mail til forhandler/produsent om du er i tvil om de vil passe, oppgi mål og merke på høyttalerne. Endret 15. oktober 2006 av Jalla Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Komplett.no har noen relativt billige stativer, spesielt dersom du ikke vil betale over tusenlappen slik som f.eks hos Hifi-Klubben! Stativene finner du her. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 har sett på denne utførelsen på endel av de linkene jeg har fått.. tror jeg vil gå for dette designet på en annen side hadde det vært kult å lage et prosjekt hvor en lager egne stativ også.... Lenke til kommentar
freke Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 har sett på denne utførelsen på endel av de linkene jeg har fått.. tror jeg vil gå for dette designet på en annen side hadde det vært kult å lage et prosjekt hvor en lager egne stativ også.... 7078268[/snapback] Lsound har stands som ligner til en litt lavere pris. Klikk Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 har sett på denne utførelsen på endel av de linkene jeg har fått.. tror jeg vil gå for dette designet på en annen side hadde det vært kult å lage et prosjekt hvor en lager egne stativ også.... 7078268[/snapback] Jeg hadde en litt lavere utgave av disse stativene for et par år siden. Dimensjonen på delene er grei, man føler det er kvalitet. Spikene har gjenger, slik at det er lett å justere stativet om gulvet ditt ikke er helt rett. Rørene kan med stor fordel sandlylles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå