priceless Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har ikke du lurt på hvor det ble av VHS filmene du så som ung, det har jeg. Har blant annet prøvd å finne tak i filmene "Tour of duty", ikke TV-serien. Spør og kanskje få svar hvor di har gjemt seg. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
stormx Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg så på Politiskolen Det var helt topp synes jeg.. Fant dem på DVD på pirate bay for et år siden og lastet dem ned, men de forsvant sammen med masse annet da harddisken min tok fyr. RIP Lenke til kommentar
priceless Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 synd me den, tenkte i hovedsak å få tak i orginalene, men som et alternativ er the piratebay genial til tider Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Steven Seagal-filmene sto høyt i kurs når man var ung, "Kapring på åpent hav", etc. Makan til barsking. Senere har det selvsagt gått opp for de alle fleste at fyren er en smule patetisk, samt at han ikke kan skuespille for fem flate øre. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Såg ganske mykje på Knight Rider eg! EDIT: Men det er vel ein TV-serie Endret 13. oktober 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
priceless Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Så faktisk "exit wounds" med steven segal i dag på TVN, han er ikke det han en gang var, eller så er det at man er blitt litt mer kresen med årene Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Tror det er at smaken din har gått feil vei. Lenke til kommentar
priceless Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Kanskje det, men nå duger han for min del kun som action uten vanskelige komplott. Men litt glad-vold kan være artig til tider Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) De jeg så oftest var: -Indiana Jones: Temple of Doom -Trading Places -Beverly Hills Cop -Street Fighter -Bloodsport -Sniper -Bad Taste -True Romance -Die Hard -Alien 3 -Hard Boiled -Teenage Mutant Ninja Turtles Trilogien -3 Ninja Kids trilogien -Tremors -Star Wars Trilogien -The Last of the Mohicans Flesteparten av de voldelige fikk jeg tak i fra storebrødrene til venner eller stillte inn videomaskinene til å ta opp fra TV når filmene begynte. Jeg fikk jo ikke lov til å være opp på den tiden de filmene ble vist. Jeg hadde heldigvis ganske snille foreldre som syns en god del gikk greit og da Men syns aldri de var snille nok selv, kan tro jeg maste om flere Van Damme filmer, Demolition Man, Graveyard Shift, Friday the 13th filmene, Freddy filmene, Alien filmene (fikk tak i 3'ern uten at dem viste det), Terminator filmene, Predator filmene, Bruce Lee filmer (husker i 93 når Dragon: The Bruce Lee Story kom ut, da var det mye grining da :!. Endret 14. oktober 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Mimre..mimre..,jeg får litt jernteppe når jeg må tenke på hvilke filmer jeg så på da jeg var yngre og som jeg fortsatt husker. Men av de jeg husker så kommer disse frem.. 1.Indiana Jones Last Crusade 2.Indiana Jones Temple of Doom 3.Kjære,jeg krymped barna 4.Roger Rabbit 5.De ubestikkelige 6.Platoon 7.Ghostbusters Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Indiana Jones-triologien E.T. Stort sett alle komediene med Eddie Murphy See no evil, hear no evil A fish called Wanda D.A.R.Y.L. Flight og the navigator Sistnevnte gikk så ofte at mine foreldre var bekymret for VHS-spilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå