GeCcO Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Har merket at hvis man setter mapper i windows (xp) til å vise "miniatyrbilder" av bildene i mappa, så klarer denne forhåndsvisningen på en måte å vise bilder uten redigering som er gjort på bildene. Hvordan er dette mulig? Og er det mulig å vise bilder i full størrelse uten redigering? Har lagt med et par bilder for å illustrere hva jeg mener: Bilde til venstre viser mappa, hvor man ser at bilde ikke har noe av den redigeringa som bilde til høyre viser. Endret 13. oktober 2006 av GeCcO Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er flere muligheter. Enten er ikke thumbnailet (ligger i thumbs.db regner jeg med) oppdatert, eller så har du brukt et eller annet halvsilly redigeringsprogram som også lagrer tidligere versjoner. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Ingen av delene. Detter en fil som er mottat og lagret i den mappa jeg har screenshot av til venstre. Jeg har ikkje gjort noe som helst med den. Den var redigert når jeg fikk den for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 På noen bildefiler ligger det en thumbnail i selve bildefilen. F.eks bildene fra mitt Nikon D70 er slik. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja det kan være fullt mulig ja. Det tenkte jeg ikke på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå