Gå til innhold

Den lille snuspollen er her! :)

Jarmo

Den lille snuspollen er her ;)  

620 stemmer

1. 1. Den lille snuspollen er her ;)

• Ettan
      11
    • General
      143
    • Skruf
      68
    • Göteborgs Rapé
      16
    • Grovsnus
      11
    • Röda Lacket
      12
    • Strong cut
      1
    • Gustavus
      0
    • Catch
      6
    • Mocca
      9
    • General Onyx
      5
    • Skruf Stærk
      19
    • Tre Ankare
      1
    • Kardus
      3
    • Nick and Johnny
      31
    • Rocker
      0
    • Prince
      0
    • Tiedemans
      3
    • Snuser ikke
      149
    • Snus er ekkelt
      131

Anbefalte innlegg

Æh, hvordan skal snus fungere egentlig? Prøvde en gang i fjor høst elns, men det var jo bare som om man hadde en papirklump oppunder leppa (porsjon, ja) ... Latterlig. Ingen effekt; verken i hodet eller på utseende, så da dret jeg i det etter å ha hatt'n i ti minutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æh, hvordan skal snus fungere egentlig? Prøvde en gang i fjor høst elns, men det var jo bare som om man hadde en papirklump oppunder leppa (porsjon, ja) ... Latterlig. Ingen effekt; verken i hodet eller på utseende, så da dret jeg i det etter å ha hatt'n i ti minutter.

9275469[/snapback]

Første gang jeg prøvde fikk ikke jeg heller noen effekt, men andre gang var det andre "boller", da følte jeg meg ganske så jævlig.

Tror det at jeg ikke fikk effekt første gang var pga. at jeg hadde for tykk hud elns, du røyker vel ikke til vanlig?

Lenke til kommentar

Om du får nikotinsjokk (kvalme,oppkast osv.) første gang du snuser varier fra person til person. Det har noe om mengden/antall du snuser og det fins personer som aldri har fått nikotinsjokk. Jeg har snust siden jeg var 13 aldri fått nikotinsjokk. Hvis du røyker i tillegg (noe jeg gjorde da) så er blodet/kroppen vant til nikotin og du får ikke så lett nikotinsjokk. Men hvis du svelger en hel pose/bake første gang du snuser kan jeg nesten garantere deg nikotinsjokk.

Endret av Leppetroll
Lenke til kommentar
(!)Tror(!) Skruf Stærk er sterkere enn Nick n Jhonny.

Så tror det også funker for deg.. Prøv det! Bedre smak også.

9282439[/snapback]

Det er nok ikke sterkere, men smaker litt bedre. Det skal jeg være enig i! :)

Btw, brodern kom hjem med snus soom heter enten r.l eller n.l. Noen som har hørt om den eller smakt den?

edit. Det var visst R.L og sto for Røde Lacket. Fant det på listen og :) God snus!

Endret av MrJones89
Lenke til kommentar
Ja, kjempegod å bake og vidunderlig smak og lukt, men liten effekt.

Du sier god snus, men da mener du vel ikke at du fikk god effekt av den? Det hadde vært litt rart når du sier at N&J er det eneste du merker.

9282489[/snapback]

Nei, god på smak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...