Misoxeny Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg vil ta opp lyd fra f.eks et flash klipp på pc'en, men de programmene jeg har forsøkt må jeg begynne å gjøre noe med lydkortet osv. Noen som vet om et enkelt program til å ta opp lyden fra PC'en? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ta en titt på Audacity http://audacity.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Volumkontroll -> Options -> Properties -> [bilde] -> [bilde] -> Velg 'Stereo Mix'. Ta opp med et hvilket som helst program. F.eks audacity som er nevnt over. Endret 13. oktober 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Forsto ikke Audacity, så jeg forsøkte Advanced MP3/WMA Recorder. Når jeg åpnet Volumkontrollen og gikk til Egenskaper og valgte Innspilling, fikk jeg kun opp "SigmaTelAudio" og ikke Aureon 5.1 elns. Når jeg trykket Ok fikk jeg også kun opp 3 sånne volumkontroller; Innlinje, Rear MIC og Mikrofon. Kom fortsatt ingen lyd når jeg valgte record i programmet.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 SigmaTelAudio er bare navnet på lydkortet ditt. Sikkert helt riktig for deg. Du må sette på haken for 'Stereo Mix' i listen der før du trykker OK. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Se bildene, det er alt som kommer opp.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Merkelig. Gammelt lydkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå