kmo010 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hei noen som kan hjelpe meg. Har en amd athlon 1.8ghz 1000mb ram, 245mb skjermkort. Kjøpt G5 i dag, og cs bare hakker uansett dpi, og oppløsning på skjermbildet. Noen forslag? Endret 13. oktober 2006 av kmo010 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei noen som kan hjelpe meg. Har en amd athlon 1.8ghz 1000mb ram, 245mb skjermkort. Kjøpt G5 i dag, og cs bare hakker uansett dpi, og oppløsning på skjermbildet. Noen forslag? 7065395[/snapback] Kan det være musematten? For G5 er det viktig med godt underlag! Har du nyste versjon av Logitech programvaren? Lenke til kommentar
Zirtor Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Jeg fikk inn et parti med G5 muser til butikken min for en stund tilbake som jeg solgte vekk til kompisene mine. etter 1 uke fikk jeg flere hendvendelser om at musen "skippet" at musen rett og slett hakket når de spilte. vi prøvde med flere muse matter og underlag men enkelte av g5 musene hakket rett og slett. om dette er en produksjons feil eller noe vi brukere gjør feil er jeg ikke sikker på. men du bør hendvende deg der du kjøpte den og spørre om ny mus eller mulig heten for å bytte eller låne en annen mus for å teste om det skjer det samme. vist du vil kan du sende en mail til logitech ansvarli hos Itegra \ mpx på mail [email protected] Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Etter å ha invistert i G5 må du regne med å invistere i ei musmatte til rundt 300,- også. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Leptox: En ny, dyr mus skal da ikke hakke om du så bruker den på en blå tøymatte til 20 kroner på komplett (som jeg gjør med min MX518). Ganske slick av deg å ignorere Zirtor's post, for den forklarer det meste. Lenke til kommentar
kmo010 Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Jeg fikk inn et parti med G5 muser til butikken min for en stund tilbake som jeg solgte vekk til kompisene mine. etter 1 uke fikk jeg flere hendvendelser om at musen "skippet" at musen rett og slett hakket når de spilte. vi prøvde med flere muse matter og underlag men enkelte av g5 musene hakket rett og slett. om dette er en produksjons feil eller noe vi brukere gjør feil er jeg ikke sikker på. men du bør hendvende deg der du kjøpte den og spørre om ny mus eller mulig heten for å bytte eller låne en annen mus for å teste om det skjer det samme. vist du vil kan du sende en mail til logitech ansvarli hos Itegra \ mpx på mail [email protected] 7067380[/snapback] takk for svaret Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Etter å ha invistert i G5 må du regne med å invistere i ei musmatte til rundt 300,- også. 7068842[/snapback] Det er vel noe av det mest useriøse jeg har hørt på lenge. Litt av vitsen med en lasermus er jo at den skal funke på det meste av underlag. Det er nok heller et hardware problem, evt kanskje et driverproblem i noen tilfeller. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har du oppdatert musa til versjon 1.1? http://www.logitech.com/index.cfm/download...oftwareid=11305 Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har en G5, og den fungerer fint på alle underlag, også på underlag det var håpløst å bruke en optisk mus på. Det å oppdatere firmware var nok et godt forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå