Straffa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hev kjøpet. Ja det er sykt mye problemer med 360. Alt styret med oppdateringer osv fucker opp maskiner. Er jo tydelig at det var oppdateringen som vræka maskinen din da PGR3 virker greit før det. 7065408[/snapback] Dummeste jeg har lest. Du anbefaler sikkert at han skal vente til PS3 kommer? 7074527[/snapback] Dummeste du har lest ja. For det er jo IKKE tydelig at 360 er gjennomsyret av problemer ? Bare ta an titt på denne siden til og med. Halvparten av trådene er jo om 360 trøbbel. Det er så mye problemer med 360 at det er skremmende. Anbefalte jeg han PS3 ? Nei. Slutt med fanboy tullet ditt. 7078336[/snapback] Herregud, det er lov å tenke litt før du svarer. Det er 3% feil med boksene, så noen er litt uheldig og får en som ikke virker som den skal. Hvis alle som kjøper en ny X360 lager en egen tråd "jeg kjøpte X360 i dag og den virker" så ville det vært VELDIGE mange slike tråder her. Men det gjør vi ikke og da vil de som har problemer lage en tråd her Endret 15. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Begynner faktisk å tro at feilprosenten er høgere enn disse antatte 3% altså Men altså, eg har ikkje peiling eg. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Begynner faktisk å tro at feilprosenten er høgere enn disse antatte 3% altså Men altså, eg har ikkje peiling eg. 7078422[/snapback] Hvor mange tråder kan du finne her som forteller at en som har kjøpt en X360 og alt virker som det skal? Blir for dumt å fortelle at det finnes mange tråder om det motsatte når vi ikke får noen sammenligning Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Tja MS vil aldri oppgi de faktiske tall på defekte bokser,så vi kan spekulere i ka pokker vi vil egentlig. Men selvfølgelig, dem som lider nød skriker høgst. Enig med deg der altså Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvor vidt han skal kjøpe PS3 har ingen ting med tråden å gjøre. Heller kom med råd som kan løse hans problem. Og seriøst, kan dere slutte å sitere de enorme innleggene Lenke til kommentar
HFL Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 xboxen( som jeg kjøpte på fredan ) har begynt å klikke regelmessig i dag, ( i TestDrive Unlimited ) betyr dette at det nærmer seg tilbakesending ell? Lenke til kommentar
HFL Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hmm..noen som har peiling på om at den henger seg kan komme av riper i spillet? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 hmm..noen som har peiling på om at den henger seg kan komme av riper i spillet? 7530399[/snapback] Hvis du har riper i spillet ditt så er det nok godt mulig at det er derfor den henger seg ja. Hvis den henger seg regelmessig på andre spill som er ripefrie så er det nok noe annet som er feil med den. Har også hørt at hvis man har overbelastet støpsel eller for mange skjøteledninger og sånn så kan den henge seg også men vet ikke om dette stemmer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå