Johkmil Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Spiller (spillte) kun Runescape. Planlegger å skaffe meg enten Age of Conan eller Warhammer Online: Age of Reckoning når de kommer ut. Off-topic: Memberne på Runescape har alt for mange fordeler framfor gratisspillerne. Derfor har jeg bortimot sluttet med det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har nylig begynt å spille Guild Wars (Nightfall) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg spilte (merk: Jeg skriver spilte, ikke spiller) wow før, men gikk lei av det. Halve måneden av betalinga sto ubrukt. Den høyeste char'en jeg har er i lvl 11-12 eller noe og er Night Elf Druid på Arathor. Jeg har en Night Elf Priest i lvl 6 eller noe på Balnazzar. Jeg har en Orc Hunter i lvl 7 på Bronzbeard. Så har jeg en Human Rouge i lvl 8 eller noe på Emeriss. Så har jeg en Undead Warrior i lvl 2-3 (Lagde den da jeg var hos Sirslask) på Burning Legion. Det var alt jeg har. Husker ikke flere. Er ikke særlig gøy å spille wow, fordi det tar evigheter å grinde og komme opp i lvl. Hvordan skal man spille sammen med noen når alle man kjenner som har wow er i lvl 40 og 60? Kjenner en som nylig har begynt med wow. Har litt lyst til å grinde sammen med han, men ikke så veldig lyst egentlig. For det første har måneden gått ut, og gidder ikke å betale for enda en måned hvis jeg bare kommer til å spille halve måneden. For det andre hadde karakterene mine på skolen sikkert liggi enda lavere enn de allerede ligger hvis jeg hadde brukt mer av tiden til dataen enn jeg allerede bruker. For det tredje er wow kjedelig når det er evigheter av gåter som er nærmest uløsbare. Lenke til kommentar
Lunim Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 La meg ramse opp hva jeg spiller av MMORPG spill..! Ragnarok Online Ryzom Auto Assault World of Warcraft Anarchy Online Line Age II Jeg gidder ikke å ramse opp alt det jeg sluttet å spille..! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jeg ramser også opp alle mine MMORPG spill, en del av de spiller jeg ikke da, men jeg har de. Guild Wars Auto Assualt City Of Heroes/villians RF (Rising Force) Online Dungeons & Dragons Online Stormreach Ryzom WoW Anarchy Online også har jeg spilt sånne gratis spill som Runescape osv Endret 30. desember 2006 av Andum Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 RuneScape suger tilstrekkelig mye nok til at jeg orker å poste det i denne tråden. Fy søren så hardt det suger. Fysj. Jeg spiller WoW selv (nå ber jeg om bråk) Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 synest det er patetisk at folk klandrer wow gamere.. hater wow selv..men det er spillet jeg hater... jeg vedder på at det er forbanna mange wow gamere som klandrer cs..men hører jeg noen syte? nei! nesten så jeg blir irritert her Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Vanguard: Saga of Heroes Lenke til kommentar
Hanzern Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Spiller: World of Warcraft og Lineage 2. Har spilt: Flyff og Ferentus Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Vanguard: Saga of Heroes 7614375[/snapback] Spiller du det nå? I så fall, så har du ikke lov til å si det til noen, siden det bryter NDA. Endret 31. desember 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Doga Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Har spilt WoW siden siste EU betaen, og la det på hylla fra februar til april, spilte det frem til juli hvor jeg tok enda en pause frem til tidlig november, men har spilt det ganske sporadisk frem til nå, og venter spent på The Burning Crusade Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Spiller wow og slutter antageligvis når age of conan kommer Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 nå spiller jeg phantasy star universe på xbox360 og HERO online på pc'n :!: Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Bring my thread back to life! hooah Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Nå kan jeg trygt si at jeg spiller Vanguarg: Saga of Heroes open beta, og storkoser meg med det. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Spiller for tiden World of warcraft Spilt: EverQuest,EverQuest 2, Star Wars Galaxies, Guild Wars. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Spiller "War Rock" når jeg spiller på PC... Men når jeg spiller på X360 går de nok i "Oblivion" og "Dead or Alive 4" Ellers ser jeg på film Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ingen av de er et MMORPG-spill. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 noen som kan anbefale noen gratis mmorpg som kan lastes ned fra internett uten måneds betaling eller noe? har silk road og hero online fra før Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du har Knights online, eller vist du vil kan du jo kjøpe Guild Wars i en butikk, det er mmorpg og gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå