Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?

Anbefalte innlegg

Vil vel egentlig si at man ikke får det helt store inntrykket av Wow i form av en trial. Det og skulle fly rundt og dælje mobs i hue med en enkel hammer på lav lvl gir jo ikke akkurat et godt bilde av spillet som helhet. Ville vel vært som og løpt rundt i en 5/10 minutters tid i pre-searing i GW. Gir ikke akkurat et godt bilde av spillet det heller.

Men uansett, du finner nok fort ut om du liker feelingen og stemningen i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 9 dagers trial igjenne, er level 7 akkurat nå og førsteinntrykke var nå helt OK, ikke akkurat noe "wow" opplevelse (klisje?) men helt greit. Grafisk er det jo ikke akkurat top notch, men det bryr jeg meg lite om.

Gameplay messig er jeg så langt fornøyd, ser bort fra enkelte små ting som f.eks combat som virker litt fraværende til tider. Men vi får se når 10 dager er over, VISA er lagt inn allerede så det er bare å vente å se. Nå når Wii er rett rundt hjørnet er det ikke så sikkert det blir tid til noe annet enn TP uansett :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette er det MMORPG spillet jeg spiller nå for tiden. og det er gratis!!

HERO ONLINE

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
heroow6.jpg

noen som vet om noen brae MMOFPS som er gratis? =)

mvh. xitto

7556117[/snapback]

FlyFF

Lenke til kommentar
Svarer til xitto.

Prøv Anarchy Online, kan spilles gratis uten ekspansjonspakker :)

For tiden går det en i Titan Quest (spiller det online\offline)

7556138[/snapback]

Åssn instalerer jeg Anarchy Online?

har lastet det ned og det står at jeg må bruke Controll Panel for og opne instalasjonen osv..men jeg er ikke helt smart på akkurat det der..noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Spiller DDO jeg... Genialt!

(og ble just kåret til "Best Persistent World Game:

"The freshness of the new Eberron setting and the focus on party-based adventuring made the game appealing to a wide variety of RPGers, especially those who have fond memories of late night sessions around the dining room table.")

Lenke til kommentar

Spiller WoW for det meste.

Ja det er kjedelig å spille når man er low-lvl, men spillet starter egentlig på lvl 60!

Da gjør man ting sammen med andre, altså å Raide i ett Party.

Det er også mye annet å gjøre som Low-lvl.

Tror at TBC vil ødelegge WoW litt!

For mange som har "slitt" seg veien opp til lvl 60, bra gear og være best.

Så plutselig må man bruke enda mer tid på å komme opp til lvl 70.

Men det kan jo bli ganske så interesangt med Flying Mount på lvl 70 også :p

Så vi får se ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Spilte WoW, men så fukka internette seg sånn at jeg ikke kunne raide i 20/40 mans... yepp d e jo spennanes på lvl 60 uten raids... yepp yepp...

men nå spiller jeg Tibia... ikke slå :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Koster svin i måneden? De fleste store spilla koster vel ca 100 spenn i mnd. Er ikke så mye det da, når man får ett spill som varer ca 1milliard ganger lenger enn ett vanlig spill :D

7068998[/snapback]

Neida, er ikke mye å betale vel 1500 ,- for et spill med 12 månders abonnemang, det er da småpenger det da :roll:

Oblivion og NwN er 2 spill som varer VANVITIG lenge (like lenge om ikke lengere enn WoW) og de koster ingen ting i månden. Men man skal snakke om MMORPG spill, hva med GuildWars, koster heller ingen ting å månden.

7069190[/snapback]

nå varer wow en god del lengre en vanlige RPG. jeg har oblivion. ble fort kjedelig. men etter1 år så spiller jeg fremdeles wow

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...