Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?

Anbefalte innlegg

Har ikke blitt avhengig av wow som noen her inne spådde, er lvl.26 nå, har spillt i 3-4 uker, og begynner å gå lei :/ var gøy så lenge det varte, får ta det opp til januar igjen, koze seg i vinter kulden <3<3

7261932[/snapback]

lol :thumbup::thumbup:

7293177[/snapback]

Once i thought i was out, they pull me back in!

Hehe, neida er fortsatt edru

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller for tiden RF Online. Er level 45 akkurat nå, ut av 50. Jobber meg sakte oppover.

Spilte WoW en stund tidligere, men gikk lei etter tre level 60 characters. Liker veldig godt PvP, så endeløs raiding for bedre utstyr var ikke helt min greie.

Har også vært innom flere andre, som Everquest, Asheron's Call 2, Neocron, Earth & Beyond, Guild Wars, Lineage II mm.

Mitt første var Anarchy Online, som jeg spilte på og av i over 2 år.

7235251[/snapback]

Er RF Online Pay to play?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Spiller ingen atm.

Har pause fra Wow mens jeg venter på Burning Crusade. Blir jeg ikke fornøyd med Burning Crusade får jeg forlenge pausen til Age of Conan kommer.

7065644[/snapback]

BC vil bare ødelegge spille(tipper jeg :p ) I og for seg greit med 10 nye lvler... men dette har ødlagt spill som SWG... og gi horde paladins og alliance shaman... Hva tenker de på?? :wallbash:

Axl F

Lenke til kommentar

Jeg HAR spilt/prøvd:

- Audition (Kanskje verdens eneste MMORPG-dansespill. Veldig kult!)

- Conquer Online (Patetisk)

- Flyff (Ikke så veldig bra)

- GuildWars (Veldig bra!)

- GunBound (Gikk lei med en gang)

- Gunz (Fett nok men man blir lei)

- Knight Online (Elendig...)

- Mapple Story (Kjedelig...)

- MU Online (Zzzz)

- Priston Tale (Beste MMORPG jeg har spilt. Av og til litt lite å gjøre, men ellers, genialt!)

- Ragnarok Online (Veldig bra, men dårlig grafikk)

- ROSE online (Syns egentlig RO var bedre)

- Runescape (Tragisk)

- Seal Online (Desverre bare på japansk, men når man installerer patch er det veldig kult)

- Silkroad Online (Kjedelig)

- WoW (Helt OK, men etter å ha spilt så mange andre syns jeg ikke WoW kom med noe nytt. Pluss at man spiller som en gubbe på 50 år... ugh...)

For tiden spiller jeg:

- GuildWars (koster ikke i måneden)

- Pristontale (gratis-server hehe)

- Audition (helt gratis)

- Seal (helt gratis)

Gleder meg til:

- Ragnarok Online 2

- Priston Tale 2

:thumbup:

Lenke til kommentar

Selv spiller meg og kjæresten World of Warcraft. Hun har spilt siden januar og er nylig blitt level 48 og har tatt sine første skritt inn i Eastern Plaguelands (skal tidlig krøkes). Jeg syntes det er kjempekoselig, men kan forstå at for en person som allerede sliter sosialt eller på andre måter så kan et slikt spill gjøre tilstanden verre. Vedkommende vil nok bli glad over å møte mange nye venner over internett, så glad at hun eller han kanskje kan ta til takke med internettvennene istedenfor å møte nye mennesker i nærmiljøet.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Bear^, Den største fordelen med spillet er at det er svært enkelt, du kan spille det med hvem som helst. Det gjør det ikke vanskelig å finne andre som kan spille sammen med deg - jeg anbefaler å spille det sammen med noen andre, jeg syntes det blir kjedelig å spille alene iallefall. Det er samarbeidet og lagspillet jeg syntes er bra satt sammen, spiller en med en annen så kan han eller hun gjøre mange ting du selv ikke kan gjøre men likevel får god bruk for, og omvendt. Man utfyller hverandre og kan spille sammen for å bruke begge sine egenskaper på best mulig vis og overkomme problemer og utfordringer.

Lenke til kommentar

Om jeg skal ha lagspill velger jeg mye heller Guildwars, siden det er bygget mer for lag spilling. Prosjektet mitt om å prøve WoW er ganske enkelt å se om det holder mål i forhold til andre spill, og for å se om det har samme dybde i RPG elementene. Til nå sitter jeg bare her og svinger hammern rundt omkring og knerter små monster og håper på det beste. Men blir liksom ikke den dybden jeg føler spillet har blitt skrytt opp til, synes det er litt overfladisk og til tider rart å spille det.

Lenke til kommentar

Guild Wars tror jeg er være bedre på mange punkter, men fortsatt tror jeg det blir for vanskelig for mange.

Det geniale med World of Warcraft er det lave mestringsnivået, det får spillet til å skille seg ut fra alle andre. En lærer å spille det på noen minutter så det krever veldig lite av spilleren.

Lenke til kommentar

Ja, Guild wars kan være frustrerende irriterende vanskelig til tider, spesielt når det kommer til level up og kjøp av skills.

Men nå satser jo GW på helt andre ting en WoW, der WoW satser på MMO satser GW på CORPG stil i stede, hvor du sammarabeider med andre hele tiden for å fullføre questene.

Får se hva jeg finner ut av WoW i alle fall. Springer nå rundt som en halvkauring med klubba mi og lurer på hvor jeg skal henne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...