Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?

Anbefalte innlegg

Spilte WoW til level 40 tidligere i år, så ble jeg lei og ga bort kontoen til en veninne.

Planlegger å spille en Persistent World i Neverwinter Nights 2 som heter Alventyr.

Ellers så ser jeg fram til Age of Conan. Tror det kan bli mye bedre enn WoW. Håper det får høyere aldersgrense enn WoW ivertfall, så man slipper alle de whinete ungene.

Ja, Oblivion og NwN er spill som varer lenge, men ikke like lenge som for eksempel WoW. Da jeg var ferdig med WoW, hadde jeg brukt i overkant av 25 dager in game, og det var én karakten, én klasse, én rase, og du kan velge mellom hele 8(?) klasser og 8 raser!

Er enig i at WoW varer mye lengre enn NWN eller Oblivion, i og med at det ikke har noen slutt. Man kan spille i en evighet så lenge det fortsetter å komme patcher.

Men jeg syns at NWN (og Oblivion til en mindre grad) er mye mer varierte enn WoW.

NWN har 1000vis av egenstående moduler så du kan finne den spesielle spillestilen du liker. Alt fra hack & slash til hardcore rollespilling. City Advendure, Dungeon Exploring, Duellering, Store episke multiparts-quester. NWN har alt det og mer.

Hvis du spiller til sammen 600 timer med NWN så får du opplevd mye mer enn med 600 timer WoW. Pluss at det blir billigere, også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleide å spille Runescape, som IMO faktisk ikke er så verst hvis du ser bort fra grafikken og 1337-kids. Bra og utfordrende quests, et bra alternativt xp og skill system, samt et skikkelig bra death penalty system. Er lenge siden jeg spilte det, kunne vært gøy å prøve igjen...

Er IKKE enig i at WoW varer lenge. Spilte i ca. ti timer, og så var det ikke gøy lenger. Latterlige quests og latterlig lav vanskelighetsgrad, pluss at det går alt for fort å levle.

Har også prøvd div. gratis MMORPG'er, men de er aldri underholdene i lengden.

Gleder meg nå til Vanguard kommer, tror det kommer til å bli bra :)

Lenke til kommentar
Er IKKE enig i at WoW varer lenge. Spilte i ca. ti timer, og så var det ikke gøy lenger. Latterlige quests og latterlig lav vanskelighetsgrad, pluss at det går alt for fort å levle.

7221209[/snapback]

Og jeg spilte NwN i sikkert 3-4 timer før jeg ble lei ...

Slikt varierer fra person til person, men WoW er lagt opp for å vare "evig". Selvfølgelig fins det personer som går lei, men de som virkelig liker WoW kan spille det en god stund. Det samme gjelder NwN til en viss grad.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Spiller litt wow, blei lei for en stund siden men har bynt på igjen nå. Spilelr egentlig ikke nok til at det er verd månbedsprisen.

Hvis dere er ute etter et skikkelig bra MMORPG som ikke har noe avgifter (bare en engangspris når du kjøper spillet) kan jeg anbefale Guild Wars. GW har den beste PvE-campaignen i et MMO som jeg har sett, med masse events og cinematics, har også en svært god PvP-del. Har spilt GW i nesten to år men har gått litt lei, er aktiv nå og da..

Lenke til kommentar

Spiller WoW og har vært innom DAoC, Eve og Wish( :love: ) ...

For meg så er Warhammer Online drømmen.. Perfekte blanding av WoW og daoc?

Wow har et gameplay og en verden som er fantastisk. Det er gøy å levle fra 1-60 og det artig å klare 5man dungeon med gode venner. Det er lett å spille alle klasser, men det er fortsatt en utfordring å mestre dem. Klistre det sammen med PVP fra daoc så kan det bli veldig bra :dribble:

Lenke til kommentar

Spiller for tiden RF Online. Er level 45 akkurat nå, ut av 50. Jobber meg sakte oppover.

Spilte WoW en stund tidligere, men gikk lei etter tre level 60 characters. Liker veldig godt PvP, så endeløs raiding for bedre utstyr var ikke helt min greie.

Har også vært innom flere andre, som Everquest, Asheron's Call 2, Neocron, Earth & Beyond, Guild Wars, Lineage II mm.

Mitt første var Anarchy Online, som jeg spilte på og av i over 2 år.

Lenke til kommentar
Har ikke blitt avhengig av wow som noen her inne spådde, er lvl.26 nå, har spillt i 3-4 uker, og begynner å gå lei :/ var gøy så lenge det varte, får ta det opp til januar igjen, koze seg i vinter kulden <3<3

7261932[/snapback]

lol :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...