Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?

Anbefalte innlegg

Nei, fanden. Tror jeg re-aktiverer min DDO-konto når neste oppdatering kommer ut!

7138459[/snapback]

Jah, det må du =) masse kult i neste patch: (fra offisiell side)

-- Battle other players in tavern free-for-all brawls, compete to Capture the Flag, or fight team vs. team and player vs. player in Death Matches with the new PVP system.

-- Learn amazing new spells, enhancements, and feats with the level cap increase to Level 12 (Rank 60).

-- A new desert adventure with a massive landscape and 12 new high level dungeons.

-- Visit the Auction House to buy and sell the magical treasures of Xen'drik with other players.

-- Enjoy new favor rewards.

-- Trade feats you no longer want with the new Feat Respec System.

Benefit from improvements to the shop interface and treasure system.

Spør du meg skal det mye til for å slå en patch som den :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller ikke noe MMORPG for tiden

De MMORPGene jeg har spilt (som jeg husker):

Wow

- Spilte det ganske lenge, men ble lei!

Knigt Online

- Spilte det litt lenge, første MMORPGen jeg prøvde, var egentlig ganske kult!

RYL

-Spilte ikke så lenge

Runescape

-spilte 20 min før jeg gikk lei

Anarachy Online:

-spilte 5 min før jeg avinstallerte hele spillet

Guild Wars:

-Spilte til en kompis, ble lvl 14 elns:)

Gleder meg til Age of Conan og LOTR:Online :)

Lenke til kommentar

Dere snakker om skills og at Age of Conan skal ha et nytt kamp-system som ikke avhenger av hvem som har sitti lengst på ræva og grinda. Greit at AOC har et nytt kamp-system, men dere som kun sammenligner MMORPGS med WoW - begynn å spill FFXI: Online, få en job til lv75 og så kan dere snakke om skills .. FFXI er vel det eneste MMORPG pr. idag som virkelig krever skills og samkjøring i parties for å avansere.. Sinnsykt fett spill som faktisk gir deg noe, men det krever så mye tid at de fleste gir opp på halvveien .. Jeg orker ikke tanken på å spille FFXI lenger.. Men jeg kan fortsatt si at det er det beste MMORPG som eksisterer per idag.. ^^

Lenke til kommentar
Dere snakker om skills og at Age of Conan skal ha et nytt kamp-system som ikke avhenger av hvem som har sitti lengst på ræva og grinda. Greit at AOC har et nytt kamp-system, men dere som kun sammenligner MMORPGS med WoW - begynn å spill FFXI: Online, få en job til lv75 og så kan dere snakke om skills .. FFXI er vel det eneste MMORPG pr. idag som virkelig krever skills og samkjøring i parties for å avansere.. Sinnsykt fett spill som faktisk gir deg noe, men det krever så mye tid at de fleste gir opp på halvveien .. Jeg orker ikke tanken på å spille FFXI lenger.. Men jeg kan fortsatt si at det er det beste MMORPG som eksisterer per idag.. ^^

7186711[/snapback]

Skal ikke si noe på det, egentlig alle MMORPG`s krever jo skills i form av lagspilling og mye annet . Men jeg tenker mer på selve kampene hvor du er nødt til å bruke reaksjonsevnen din samt presisjonen med hånden din, istedenfor at Accuracy på 350% skal avgjøre hvor godt du treffer. Er det jeg tenker på som kommer til å bli totalt forskjellig i Age of Conan fra tradisjonelle MMORPG`s.

Jeg er lei av å grinde meg ihjel for å skaffe best mulig statistikk så jeg kan hevde meg. I WoW har jo dette tatt helt av, folk spiller døgnet rundt for å bli best i max en uke før nestemann tar over. I slike spill er det UMULIG å bli best siden det er ett system som bestemmer alt.

I Age of Conan kan faktisk hvem som helst bli en legende blant spillere, siden evnene kommer fra deg, ikke fra ett statssystem. Derfor gleder jeg meg ENORMT til Age of Conan, det skal bli virkelig forfriskende. Age of Conan har ett lite minus da, det er at man ikke kan kontrollere defensive moves. Det styres av ett statssystem dessverre :( Men man kan fortsatt hoppe unna/dodge angrepene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
*snip*

7186711[/snapback]

*snip*

Age of Conan har ett lite minus da, det er at man ikke kan kontrollere defensive moves. Det styres av ett statssystem dessverre :( Men man kan fortsatt hoppe unna/dodge angrepene.

7186871[/snapback]

Det er da man håper på at det blir fikset i en patch eller en evt. tilleggspakke :)

Lenke til kommentar
Koster svin i måneden? De fleste store spilla koster vel ca 100 spenn i mnd. Er ikke så mye det da, når man får ett spill som varer ca 1milliard ganger lenger enn ett vanlig spill :D

7068998[/snapback]

Neida, er ikke mye å betale vel 1500 ,- for et spill med 12 månders abonnemang, det er da småpenger det da :roll:

Oblivion og NwN er 2 spill som varer VANVITIG lenge (like lenge om ikke lengere enn WoW) og de koster ingen ting i månden. Men man skal snakke om MMORPG spill, hva med GuildWars, koster heller ingen ting å månden.

Og ikke kom med det at "nå er nå ikke GW et MMO men et CORPG" for det mener jeg er svada og et oppfunnet ord av de som laget spillet for å distansere seg fra spill som WoW. I bunn og grunn er det et MMORPG og har samme elementer som et MMORPG.

7069190[/snapback]

WoW varer forsåvidt lengre enn 3 singleplayerspill, som blir sånn cirka 1500,-. Dessuten blir alle årskostnader store når en bare summer dem opp slik. 100 i måneden er noe alle har råd til, og det er ikke spesielt mye.

Ja, Oblivion og NwN er spill som varer lenge, men ikke like lenge som for eksempel WoW. Da jeg var ferdig med WoW, hadde jeg brukt i overkant av 25 dager in game, og det var én karakten, én klasse, én rase, og du kan velge mellom hele 8(?) klasser og 8 raser!

Guild Wars er et såkalt CORPG. Det blir som diablo, bare at "lobbyen" er en by der du kan bevege deg rundt i 3D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...