noddyen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) EverQuest såklart! Endret 20. oktober 2006 av noddyen Lenke til kommentar
dezikiel Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 spiller ikke et eneste MMORPG nå .. de er så kjedelige .. er mange å velge mellom men alle er de samme ..bare annen innpakking .. har spilt Ao,Wow, EVE, Horizons, Ryzom etc etc ...om jeg skal spille no MMORPG så erre age of conan eller warhammer Lenke til kommentar
mESA Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Spiller WoW sikkert 1-2 ganger i mnd'en (ikke min acc) Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Spiller FFXI^^ har spillt i ca 2 år. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har spilt WoW aktivt i 1 år, men har slutta med det nå Ble så mye av det samme hele tiden, gikk lei til slutt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har spilt WoW aktivt i 1 år, men har slutta med det nå Ble så mye av det samme hele tiden, gikk lei til slutt. 7115456[/snapback] Samme her. Har også spilt Everquest 2 i noen uker, Guild Wars i noen uker og nesten alt som er av gratis MMORPGs (i alt fra 10 minutter til flere uker ). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ingen andre som spiller Tibia her? Nå blir jeg nesten skuffet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tibia er noe av det mest tragiske drittet jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
mESA Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Tibia er noe av det mest tragiske drittet jeg noen gang har sett 7116619[/snapback] E9g Det er kjedelig OG (vel å merke) veldig kjedelig og grusom grafikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Venter på Age of Conan og jobber med guildet i det. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 WoW - som mange andre ... har også d&d liggende her. Lenke til kommentar
Doktoren Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Klarte å slutte med wow. Sykeste dritten jeg har vært utsatt for. Kommer forhåpentligvis aldri til å begynne igjen selv når burning crusade kommer. Spiller faktisk ingen MMORPG atm men gleder meg til AoC og Warhammer! Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har prøvt de aller fleste MMO's men spiller for tiden EQ2. Ganske undervurdert spill IMO, hvis noen kjeder seg har de en trial hvor man spiller igjennom newbie øya. Forøvrig venter jeg spent på Warhammer. Lenke til kommentar
Theoderic Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg også har spillt WoW, men har sluttet som mange andre. Det jeg venter på er Hellgate... ooo. Jeg gleder meg som et lite barn til det. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gamer wow, slik jeg har gjort siden 18 mars 2005 Lenke til kommentar
Modac Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Spilt wow i ett års tid, men må si meg dyktig lei av whinete drittunger som kun snakker om utstyr og at de verdens beste wow spillere. (det finns SYYKT mange av de i wow) har de siste månedene spilt Stormreach og må faktisk si meg veldig fornøyd. Det er nesten som ett nytt spill i hver patch, f.eks. neste patch som kommer til slutten av måneden økes lvl cappen fra 10 til 12. Sist patch kom det en ny rase og masse ant kult. Men best av alt så er det ikke drittunger der, ivertfall ikke mange Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Spilt wow i ett års tid, men må si meg dyktig lei av whinete drittunger som kun snakker om utstyr og at de verdens beste wow spillere. (det finns SYYKT mange av de i wow) har de siste månedene spilt Stormreach og må faktisk si meg veldig fornøyd. Det er nesten som ett nytt spill i hver patch, f.eks. neste patch som kommer til slutten av måneden økes lvl cappen fra 10 til 12. Sist patch kom det en ny rase og masse ant kult. Men best av alt så er det ikke drittunger der, ivertfall ikke mange 7138356[/snapback] Stormreach? Mener du Dungeons and Dragons Online? Lenke til kommentar
Modac Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Spilt wow i ett års tid, men må si meg dyktig lei av whinete drittunger som kun snakker om utstyr og at de verdens beste wow spillere. (det finns SYYKT mange av de i wow) har de siste månedene spilt Stormreach og må faktisk si meg veldig fornøyd. Det er nesten som ett nytt spill i hver patch, f.eks. neste patch som kommer til slutten av måneden økes lvl cappen fra 10 til 12. Sist patch kom det en ny rase og masse ant kult. Men best av alt så er det ikke drittunger der, ivertfall ikke mange 7138356[/snapback] Stormreach? Mener du Dungeons and Dragons Online? 7138395[/snapback] Jepp! Dungeons & Dragons Online: Stormreach Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei, fanden. Tror jeg re-aktiverer min DDO-konto når neste oppdatering kommer ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå