Avean Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Venter på Age of Conan. Dagens MMORPG samt gamle kjører på samme type slåssesystem hvor du har ingen kontroll overhodet. Age of Conan vil forandre dette helt og du slipper å måtte grinde for å bli "god". I Age of Conan er du en dyktig spiller pga DEG og ikke pga du sitter 10t mer enn motstanderen din. Der er det sverd mot sverd, mann mot mann, ikke 239dmg vs 210dmg. Fatter ikke at folk gidder dagens MMORPG, handler jo 100% om hvem som sitter lengst. "Oy jeg har skaffet meg The Ultimate Bastard Sword of the Universe" buuhuuu jeg vinner ! Er så latterlig gameplay at jeg får tårer i øynene. At folk er villig til å bruke hundrevis av timer for å finne ut at "eh nei dette orker jeg ikke siden jeg aldri kommer til å bli best pga en kineser som spiller døgnet rundt til han dør på en nettkafe". Endret 16. oktober 2006 av Avean Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Venter på Age of Conan. Dagens MMORPG samt gamle kjører på samme type slåssesystem hvor du har ingen kontroll overhodet. Age of Conan vil forandre dette helt og du slipper å måtte grinde for å bli "god". I Age of Conan er du en dyktig spiller pga DEG og ikke pga du sitter 10t mer enn motstanderen din. Der er det sverd mot sverd, mann mot mann, ikke 239dmg vs 210dmg. Fatter ikke at folk gidder dagens MMORPG, handler jo 100% om hvem som sitter lengst. "Oy jeg har skaffet meg The Ultimate Bastard Sword of the Universe" buuhuuu jeg vinner ! Er så latterlig gameplay at jeg får tårer i øynene. At folk er villig til å bruke hundrevis av timer for å finne ut at "eh nei dette orker jeg ikke siden jeg aldri kommer til å bli best pga en kineser som spiller døgnet rundt til han dør på en nettkafe". 7084402[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre. Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ingen. har aldri spilt en mmorpg. men når Age of Conan, da skal jeg nok bynne Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Venter på Age of Conan. Dagens MMORPG samt gamle kjører på samme type slåssesystem hvor du har ingen kontroll overhodet. Age of Conan vil forandre dette helt og du slipper å måtte grinde for å bli "god". I Age of Conan er du en dyktig spiller pga DEG og ikke pga du sitter 10t mer enn motstanderen din. Der er det sverd mot sverd, mann mot mann, ikke 239dmg vs 210dmg. Fatter ikke at folk gidder dagens MMORPG, handler jo 100% om hvem som sitter lengst. "Oy jeg har skaffet meg The Ultimate Bastard Sword of the Universe" buuhuuu jeg vinner ! Er så latterlig gameplay at jeg får tårer i øynene. At folk er villig til å bruke hundrevis av timer for å finne ut at "eh nei dette orker jeg ikke siden jeg aldri kommer til å bli best pga en kineser som spiller døgnet rundt til han dør på en nettkafe". 7084402[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre. 7085934[/snapback] Ja men akk så overdrevet. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Spiller WoW. Jeg har ikke spilt andre MMO's, mest p.g.a at jeg har mer en nok med å spille ett. :!: Jeg kommer trolig til å kjøpe Age of Conan og Warhammer når de kommer ut, men det spørs hvordan det er. Både Age Of Conan og Warhammer lover kampsystem som skal kreve mer "skill", og være mindre gear avhengig. Dette høres jo godt ut, men WoW lovte jo også mange rare ting i begynnelsen som det kanskje ikke ses så mye til i WoW nå til dags. Men jeg liker WoW uansett, og kommer trolig til å spille det fremfor Age of Conan og Warhammer uansett. Endret 17. oktober 2006 av cve Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Fikk wow idag, og WOW er det fett(oh yeah, i went there) har fri på torsdag og onsdag da blir det wow spilling på kveldene! ) Har som mål å ikke bli avhengig, spille makes 1,5-2 timer hver dag, og jeg skal rgeie det, nyte spillet litt hver dag, og lengte etter det Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Venter for tida på Darkfall og Age of Conan. Kanskje Warhammer hvis det kommer før noen av de to andre. Har prøvd en del etter WoW (D&D, SB, CoH), men jeg må innrømme. Det er det beste spillet på markedet. Men Darkfall og Age of Conan blir tøft! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Spilte Anarchy Online en liten stund, men nå spiller jeg WoW. Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg spiller Anarchy Online som fr00b, dvs gratis account. Hadde en pay 2 play account før med en lvl 217 doctor men nå har jeg ikke råd til å pay 2 play. Har spilt WoW pga en kompis som anbefalte meg det, men WoW ble for kjedelig for meg. Har også prøvd EVE online, men det ble for vanskelig for meg, jeg skjønte ikke en dritt lolo,. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg spilte verdens beste MMORPG nemlig SWG helt til de gjorde om alt og alt ble kjipt og alle andre jeg kjente slutta. Nå spiller jeg WoW. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Spiller litt Auto Assault for tiden. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er pensjonert EQ2 og Anarchy Online spiller. For tiden så lurte ei jente meg til å spille World of warcraft, spillte det før meg slutta. Helt fin underholdning for min del, så lenge alle idiotene holder seg langt faan vekk ifra meg. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har prøvd wow 2-3 ganger i 10 min.. Skjønner ikke stort. Det er min erfaring med denne typen spill x] Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har faktisk 2 kontoer på EVE-ONLINE. Har ikke spilt noe særlig de siste månedene, men det har vært grunnet en skikkelig fin sommer da. Er mulig jeg begynner på ann igjen når kulda setter inn. Er stort sett fornøyd med EVE, men det har vært en del lagg og greier som virkelig har irritert meg i det siste. Slikt kan forårsake skikkelige tap og trekker spillet kraftig ned slik jeg ser det. Nå er det ikke alle plasser i spillet at det er slik da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Venter på Age of Conan. Dagens MMORPG samt gamle kjører på samme type slåssesystem hvor du har ingen kontroll overhodet. Age of Conan vil forandre dette helt og du slipper å måtte grinde for å bli "god". I Age of Conan er du en dyktig spiller pga DEG og ikke pga du sitter 10t mer enn motstanderen din. Der er det sverd mot sverd, mann mot mann, ikke 239dmg vs 210dmg. Fatter ikke at folk gidder dagens MMORPG, handler jo 100% om hvem som sitter lengst. "Oy jeg har skaffet meg The Ultimate Bastard Sword of the Universe" buuhuuu jeg vinner ! Er så latterlig gameplay at jeg får tårer i øynene. At folk er villig til å bruke hundrevis av timer for å finne ut at "eh nei dette orker jeg ikke siden jeg aldri kommer til å bli best pga en kineser som spiller døgnet rundt til han dør på en nettkafe". 7084402[/snapback] Det jeg får ut av det du har skrevet er at alle starter likt, og det er dine reflekser og skills som teller, og ikke armor/våpen. Om du tror det ikke kommer til å bli noe av den typen, at motstanderen har et bedre sverd enn deg og derfor eier deg (fordi han har spillt mye lengre enn deg), tror jeg du tar skrekkelig feil. Hva er et slikt spill uten levling og grinding items og lignende? Jeg vet ikke så mye om AoC men utifra det du sier har det en levetid på null Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 EVE Online. Venter fremdeles på Age of Conan Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ultima Online ;D og litt WoW da....Mens jeg venter på Age of Conan. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Pause fra WoW frem til expansion og uansett veldig opptatt for tiden i en spennende MMO-beta Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har ikke spilt noen MMO inntil nå, men likte veldig godt Phantasy Star universe til Xbox 360... så blir nok at jeg begynner med det. Liker nemlig å ha en viss kontroll over characteren, noe hack and slash systemet der gjør Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Prøver Phantasy Star Universe-beta på 360 nå. 7067460[/snapback] har den betaen :!: er lvl 9 cast, men skal det ikke bli sånn at man må betale for å spille det på fullversion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå