Gå til innhold

RPG/MMORPG hva spiller du?

Anbefalte innlegg

Venter på Age of Conan. Dagens MMORPG samt gamle kjører på samme type slåssesystem hvor du har ingen kontroll overhodet. Age of Conan vil forandre dette helt og du slipper å måtte grinde for å bli "god". I Age of Conan er du en dyktig spiller pga DEG og ikke pga du sitter 10t mer enn motstanderen din.

Der er det sverd mot sverd, mann mot mann, ikke 239dmg vs 210dmg.

Fatter ikke at folk gidder dagens MMORPG, handler jo 100% om hvem som sitter lengst. "Oy jeg har skaffet meg The Ultimate Bastard Sword of the Universe" buuhuuu jeg vinner ! Er så latterlig gameplay at jeg får tårer i øynene. At folk er villig til å bruke hundrevis av timer for å finne ut at "eh nei dette orker jeg ikke siden jeg aldri kommer til å bli best pga en kineser som spiller døgnet rundt til han dør på en nettkafe".

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Venter på Age of Conan. Dagens MMORPG samt gamle kjører på samme type slåssesystem hvor du har ingen kontroll overhodet. Age of Conan vil forandre dette helt og du slipper å måtte grinde for å bli "god". I Age of Conan er du en dyktig spiller pga DEG og ikke pga du sitter 10t mer enn motstanderen din.

Fatter ikke at folk gidder dagens MMORPG, handler jo 100% om hvem som sitter lengst. "Oy jeg har skaffet meg The Ultimate Bastard Sword of the Universe" buuhuuu jeg vinner !  Er så latterlig gameplay at jeg får tårer i øynene. At folk er villig til å bruke hundrevis av timer for å finne ut at "eh nei dette orker jeg ikke siden jeg aldri kommer til å bli best pga en kineser som spiller døgnet rundt til han dør på en nettkafe".

7084402[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk gidder dagens MMORPG, handler jo 100% om hvem som sitter lengst. "Oy jeg har skaffet meg The Ultimate Bastard Sword of the Universe" buuhuuu jeg vinner !  Er så latterlig gameplay at jeg får tårer i øynene. At folk er villig til å bruke hundrevis av timer for å finne ut at "eh nei dette orker jeg ikke siden jeg aldri kommer til å bli best pga en kineser som spiller døgnet rundt til han dør på en nettkafe".

7084402[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre.

7085934[/snapback]

Ja men akk så overdrevet.

Lenke til kommentar

Spiller WoW.

Jeg har ikke spilt andre MMO's, mest p.g.a at jeg har mer en nok med å spille ett. :!:

Jeg kommer trolig til å kjøpe Age of Conan og Warhammer når de kommer ut, men det spørs hvordan det er. Både Age Of Conan og Warhammer lover kampsystem som skal kreve mer "skill", og være mindre gear avhengig.

Dette høres jo godt ut, men WoW lovte jo også mange rare ting i begynnelsen som det kanskje ikke ses så mye til i WoW nå til dags. Men jeg liker WoW uansett, og kommer trolig til å spille det fremfor Age of Conan og Warhammer uansett. :love:

Endret av cve
Lenke til kommentar

Jeg spiller Anarchy Online som fr00b, dvs gratis account. Hadde en pay 2 play account før med en lvl 217 doctor men nå har jeg ikke råd til å pay 2 play.

Har spilt WoW pga en kompis som anbefalte meg det, men WoW ble for kjedelig for meg. Har også prøvd EVE online, men det ble for vanskelig for meg, jeg skjønte ikke en dritt lolo,.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk 2 kontoer på EVE-ONLINE.

Har ikke spilt noe særlig de siste månedene, men det har vært grunnet en skikkelig fin sommer da. Er mulig jeg begynner på ann igjen når kulda setter inn.

Er stort sett fornøyd med EVE, men det har vært en del lagg og greier som virkelig har irritert meg i det siste. Slikt kan forårsake skikkelige tap og trekker spillet kraftig ned slik jeg ser det.

Nå er det ikke alle plasser i spillet at det er slik da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

7084402[/snapback]

Det jeg får ut av det du har skrevet er at alle starter likt, og det er dine reflekser og skills som teller, og ikke armor/våpen.

Om du tror det ikke kommer til å bli noe av den typen, at motstanderen har et bedre sverd enn deg og derfor eier deg (fordi han har spillt mye lengre enn deg), tror jeg du tar skrekkelig feil.

Hva er et slikt spill uten levling og grinding items og lignende? Jeg vet ikke så mye om AoC men utifra det du sier har det en levetid på null :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...