lolvik Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Den gang var det jo nesten high end grafikk på også så Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 er blitt myyye bedre med årene da.. Dessuten nå eller om litt så kommer det en sånn omfattende all over graff forbedring, det skal vere ganske bra! Lenke til kommentar
Joney Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) er blitt myyye bedre med årene da.. Dessuten nå eller om litt så kommer det en sånn omfattende all over graff forbedring, det skal vere ganske bra! Googla litt rundt det: Endret 3. juli 2008 av Joney Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) For tiden? RPG: Morrowind, Oblivion, Neverwinter Nights 2, Stonekeep. MMORPG: Lord of the Rings Online. Endret 3. juli 2008 av Khogn Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg spiller Crisis Core på PSP. Slo nettopp Bahamuth Fury. Etter to antiklimatiske opplevelser med Final Fantasy XI og Guild Wars holder jeg meg nå borte fra MMORPG. Hele sjangeren er ikke der jeg vil at den skal være. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 ey, fin video, så mye bedre ut nå enn før, når jeg spilte. Bare synd du trenger god pc for å spille med high detail. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 ey, fin video, så mye bedre ut nå enn før, når jeg spilte. Bare synd du trenger god pc for å spille med high detail. "God PC"? Det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har nå kommet litt i gang med Divine Divinity igjen, fullførte ikke den sist gang, har planer om å gjøre meg ferdig denne gangen. Lenke til kommentar
brofjol Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg spiller Rappelz jeg, litt mer "voksent" en Flyff. Heter Sitronsaft hvis det er noen som lurer Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har endelig begynt på The Witcher, og brukte anledningen til å patche til "enhanced"-versjonen. Flott spill så lenge Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvilket er å anbefale? Rappelz Flyff World Of Kung Fu Det er jo litt store forskjeller mellom spillene da Men Rappelz frister pga jeg så historie videoen på hjemmesiden dems. Flyff frister pga "Anime look" og WOKF frister pga jeg liker kampsport mer enn sverd Noen som har noen innspill? (Gidder liksom ikke lage "konto" på alle spilla kun for å prøve de) Andre forslag? <--- (Men de skal ikke kreve betaling) Lenke til kommentar
Lange Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Spiller Oblivion av og til med mange mods. Eschalon Book 1 på skolen. STALKER clear sky. Skal fortsette med gothic 3 når tilleggspakken kommer ut. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 World of warcraft with TBC ,The withcer enhanced version Lenke til kommentar
Walts Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 nå om dagen går det i Warhammer online, World Of Warcrafter og Whitcher Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Skal begynne på Witcher: Enhanced Edition mens jeg venter på Fallout 3. Spiller ingen MMORPG for tiden (spilt Ultima Online, FFXI og WoW i mange år). Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Spiller WAR og The witcher EE mens jeg venter på Fable 2. Lenke til kommentar
Darkylicious Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Shaiya Shaiya Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tenkte jeg skulle starte igjen på Age of Conan litt før juletider. Virker som AoC har fått en ansiktsløfting. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har også tenkt litt på det, men tror jeg venter til slummområdet kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå