akristina92 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ah, MMORPG-spill -- forferdelige saker! Uansett, nå sitter jeg her og kjeder huet av meg, og da er det på tide å gå igjennom titler jeg allerede har prøvd, eventuelt utforske noen jeg ikke har prøvd. Sitter nå og installerer Archlord for andre gang, lurer meg ihjel på om jeg skal starte opp enten Everquest 2- eller DDO-kontoen min, og småvurderer om jeg skal hive meg på SWG eller Final Fantasy XI. Hvorfor ikke alle sammen på en gang? Jeg driter ikke penger! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Intensiverer GTA- gamingen frem til lørdag, da det er AoC Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 For early acess ja... hadde muligheten men var en dag forsein Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kom inn i early acess. Gleder meg masse Lenke til kommentar
KvatriX Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Ka side finner vi flyff på ? Endret 7. juni 2008 av KvatriX Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ka side finner vi flyff på ? http://flyff.gpotato.com/ google is your friend Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Runescape er uansett hva du mener et bra spill om ikke fantastisk. Det er en ganske bra historie og masse gøy å gjøre. Kan vere litt vanskelig å skjønne i begynnelsen, men når du blir god er det kanskje verdt det. Personlig ble jeg lvl 107 cb, 201 quest points og 1650 total lvl før jeg sluttet med det. Det var en befrielse og forresten, spill er gøy med ødelegger deg over tid;) Spill Halo 3 med venner av og til:D Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er så gøy å sitte og se på en fyr hogge trær i timesvis! Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 dust, det er kjedelig ja.. Men man kan gjøre MYE mer + at man kan snakke og andre ting om du vil det^^ Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det er så gøy å se på en fyr hogge steiner i timesvis, også! Ble jo nesten litt variasjon. Men man kan jo også: Se på en fyr fiske i timesvis, se på en fyr knele ved et bål i timesvis (inkluderer skurre-lyder!), se på en fyr løpe over hinder i timesvis (men da må man være member..!) Genialt, eller hur? Endret 11. juni 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 haha, du er dum:) For det første er det gøyest når du er member ja, det er det ensete som er verdt tiden egentlig. For det andre så er det så mye forskjelligt du kan gjøre ut av de forskjellige tingene samtidig som du har et mål som du kan nå. For det tredje så kan du snakke med andre og henge med de, eller bare spille sånne mini game. Og så var det noe mer jeg glemte nå... uansett, sinnsykt gøy:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Grinde spill. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Grinde spill? Kan ikke folk være så snille og tenke litt på tre ord regelen i selve tråden og? Kan du fordype? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Kan du fordype? 1 min. Click=xp, click=xp, click=xp, click=xp 1 time. Click=xp, click=xp, click=xp, click=xp 5 timer. Click=xp, click=xp, click=xp, click=xp 10 timer. Click=xp, click=xp, click=xp, click=xp Treordsregelen gjelder forresten for emnefelt. Endret 11. juni 2008 av Joney Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, Sindrato, jeg er kjempe-dum, fordi jeg sier min mening, og er helt enig med Joney. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er jo ikke det-.- Du kan gjøre MYE mer, men jeg antar dere bare har prøvd gratis greien som suger så heftig at de like gjerne kan slutte med det. Det er et såkalt grindespill. På p2p så er det mer enn bare click,click,click Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det er jo ikke det-.- Du kan gjøre MYE mer, men jeg antar dere bare har prøvd gratis greien som suger så heftig at de like gjerne kan slutte med det. Det er et såkalt grindespill. På p2p så er det mer enn bare click,click,click Som foreksempel ...? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 På p2p så er det mer enn bare click,click,click Nei, det er det ikke. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Sant, men det er kun fordi du må trykke på musen for å komme fram, men det kan jo vere gøye ting du driver med..-.- Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har aldri sagt det var et kjedelig spill, forsåvidt. Husker jeg synes det var kjempegøy for 4-5 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå