Phoenixs Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Aktiverte Eve Online kontoen min igjen, for et par dager siden. Koser meg skikkelig nok en gang Endret 23. juni 2007 av Phoenixs Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Spiller mest Titan Quest: IM og flyff (ikke så mye lenger) er lvl 65 Lenke til kommentar
dezikiel Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 jeg spiller Vanguard: Saga of Bugs... og "spiller" EVE-Online (dvs logger inn og trainer skills nå og da) Gleder meg som en unge til Age of Conan kommer ... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 World of Warcraft atm. Venter på Age of Conan! Lenke til kommentar
Joney Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 World of Warcraft atm.Venter på Age of Conan! Noen som kan fortelle meg når Age of Conan kommer ut? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tror det er i Mars, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 RPG: Neverwinter Nights 2 MMORPG: ingen Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 MMORPG: Guild Wars serien RPG: Intet. er bare GW jeg har på maskinen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Sluttet med WoW nå, for 4-5 gang (fyfy).. Har hoppet over til Lord of the rings online, sykt digg grafikk og gameplay. Har ikke møtt på noen drittunger hittil, alle er hyggelige og hjelpsomme Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 RPG: The Witcher, Oblivion GOY Edition(PS3) MMORPG: World of Warcraft Har bestilt Warhammer Online og Age of Conan også Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 World of Warcraft: Spilt siden release .Spillet blir dessverre bare dårligere og dårligere. Så slutter vel med det snart. Guild Wars: Er ikke noe særlig god i dette spillet, men spiller det ofte med venner. Eternal Sonata: Netopp startet med dette, virker lovende da. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Spiller World of Warcraft. Spilt siden release jeg også. Men spiller meget, meget casual. Har fått min første char til 62 nå, og har en drøss med lavere alts. Har ødelagt meg totalt tidligere etter en meget lang MMO- erfaring i EQ, DAoC osv, så har lært av feilene. Nå vet jeg hva som skal til for at man får en fin spillopplevelse som aldri dør ut, eller som tar over livet ditt. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Akkurat nå går det mest i EQ2, men bruker også litt tid på Tabula Rasa (kommer gamer.no noensinne med en anmeldelse av TR) Installerer også Vanguard igjen. Tar sykt lang tid da jeg har digital download på en crappy linje hos svigers i jula. Conan frister. Håper de gjør det skikkelig..og lærer av AO launch. Så en kompis spille beta, og måten karakteren springer på er det verste jeg noensinne har sett. Endret 26. desember 2007 av firberblad Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Etter å ha dillet litt med Perfect World betaen, er jeg fremdeles der. Joinet et guild som er ganske stort, men det er mye stress med at man _må_ levle for enhver pris, ordre fra sjefen selv. Ellers er det mange greie spillere der, og spillet i seg selv er bra nok til å bruke litt tid på, selv som beta. Ellers gleder jeg til det neste sci-fi MMORPGet som vil komme fra Funcom etter Age of Conan. Tror jeg har sagt det før.. Lenke til kommentar
MartyOwner Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 JEg spiller Assasin's Creed jeg samma om det er online eller ikke SELG ELLER KJØP DINE SPILL PÅ MIN BLOGG!! Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nå for tia går det i Gothic 3 atter en gang. Og kjøpte Two Worlds nå nettopp fra steam så det blir nok det framover Lenke til kommentar
Alfen78 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Spiller World of Warcraft Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 World of Warcraft atm.Venter på Age of Conan! slenger meg på den. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Oblivion, oblivion og oblivion! elsker det Hender jeg fyrer opp morrowind, det pwner! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Oblivion, oblivion og oblivion! elsker detHender jeg fyrer opp morrowind, det pwner! Det er gode spill. Så mye å gjøre. Spiller oblivion for tiden selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå