The Norwegian Drone Pilot Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg spiller EVE Online Revelations nå, og det er et døds kult spill, og bedre spill skal du lete leeeeeeenge etter Hvis du vil se hvordan EVE Online er når du er ute å fighter, så kan du laste ned noen filmer her, men dem er ganske store, men regner med at 930 MB ikke er så ille på den første filmen Ok, her er den første filmen som er laget av det samme corp'et som jeg er i EVE LINK (Høyre klikk og lagre som) (930 MB og varer i 35 min og 18 sek) Denne andre filmen er laget av en allianse i EVE som heter Mercenary Coalition, men dette er en ganske gammel film, så er ikke akkurat sånn denne alliansen er i dag. LINK 2 (Høyre klikk og lagre som) (150 MB og Varer i 16 min og 15 sek) Denne tredje og siste filmen her er den offisielle traileren til EVE Online Revelation, og denne er ganske bra LINK 3 (Høyre klikk og lagre som) 3 (45 MB og Varer i 1 min og 48 sek) Håper dere liker filmene, for det gjør jeg Og skulle dere lure, så er jeg i corp'et Infinitus Odium (INFOD) og heter NightmareX ingame i EVE. Og er også en veldig slem pirat der , så jeg skyter så si alt jeg kommer over. Endret 21. april 2007 av Terminator 3 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Oh, glemte å ta med denne filmen også: Day Of Darkness (Høyre klikk og lagre som) (105 MB og Varer i 4 min og 40 sek) Råere film skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Full circle: AO -> EvE -> WoW -> AO Gått lei av WoW og fyrt opp en fr00b soldier i AO. Skulle ikke forundre meg om jeg snuser borti EvE igjen snart Lenke til kommentar
kleppemeister Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg spilte verdens beste MMORPG nemlig SWG helt til de gjorde om alt og alt ble kjipt og alle andre jeg kjente slutta. Nå spiller jeg WoW. 7099513[/snapback] Spiller fremdelses verdens beste MMORPG, altsåg SWG, selv om i en litt redusert utgave enda. Spillt det siden dag en, ble så skuffet når CU kom, så NGE. Men så kom SWGEMU, og jeg er blitt en troende. Spiller SWG Emu med litt WoW på siden. Lenke til kommentar
Winten Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 WoW og Lotro for det meste. Lotro er vel egentli ganske skuffende så langt. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Oh, glemte å ta med denne filmen også: Day Of Darkness (Høyre klikk og lagre som) (105 MB og Varer i 4 min og 40 sek) Råere film skal man lete lenge etter 8474193[/snapback] Helt enig, burde sees =) Spiller forresten EVE Online selv. Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 skal begynne med wow igjen nå etter en par måneders pause. gleder meg egentlig ganske mye Lenke til kommentar
henrik32 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) gamle SWG pre-cu, før alle "oppdateringene" go swgemu Endret 25. mai 2007 av henrik32 Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 akk nå spiller jeg bare hero online på pc'n.. det er ett ganske godt gratis mmo men det mmorpg spillet jeg spiller mest er nok PSU til xboxen... Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Final Fantasy XI! mauhaaha Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Oh, glemte å ta med denne filmen også: Day Of Darkness (Høyre klikk og lagre som) (105 MB og Varer i 4 min og 40 sek) Råere film skal man lete lenge etter 8474193[/snapback] Det der må være den råeste sangen jeg har hørt på lenge... Nå fikk jeg lyst til å kjøpe EvE for å si det sånn. EDIT: For å ikke gå off-topic, så kan jeg legge ved at jeg spiller FFXI. Endret 16. juni 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Seian Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Sitter for øyeblikket og spiller EVE. Kaller meg Psionar hvis noen vil få tak i meg. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 WoW på PC og Oblivion på 360 Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Sluttet med WoW for en liten stund siden, nå sitter jeg å installerer EverQuest på pcen igjen, så etter X antall timer patching så er det fult kjør med det igjen! Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Spiller Flyff - Flyff Website Ble nettop lvl 85 og jobber nå med å komme til 86 ign. Pondus - Spiller på Aibatt. Max lvl i Flyff er 120. Og svært få har klart å komme seg dit. Flyff er nå hvertfall 1,5 år gammelt. Jeg har spilt i 1 år og 2mnd. Evig bra Community Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 noen andre her som spiller hero online? Lenke til kommentar
wolfmann Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Personlig ville jeg ikke kalt Oblivion en RPG. Mer en utvannet Hack'n slash FPS, med litt skills og ingen valg. Er som å si at Ludo er et bra sjakk spill Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Oblivion ER et RPG. Står "Winner, Best RPG of E3" på koveret" Endret 18. juni 2007 av Liquid_Snake93 Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Heh, da må jeg linke til noen flere gode EVE filmer :!: , blir aldri lei dette spillet Ok først vil jeg linke til den nye EVE Online Revelations II Trailer'en: Revelations II Trailer (1280x720 Resolution & wmv ~ 70MB) Revelations II Trailer (1920x1080 Resolution & wmv ~ 81MB) Også den siste som er enda en film i fra det corp'et jeg er i EVE Project Mayham Video Resolution: 1280x800 Video Size: 336MB Video File Type: .mkv Length: 21:02 Denne infoen her er tatt i fra siden til filmen som da er postet på eve sin forum side: IMPORTANT INFORMATION You'll need the CCCP (codec pack) or VLC (standalone player) in order to play the video. Also note you need a pretty fast computer to play it back without stuttering. If your computer is too slow to play the video at full speed, download this codec pack and install *only* the included CoreAVC. If you have the CCCP or FFDshow already installed, disable H.264 decoding in its video codec settings to activate CoreAVC. Er bare å høyreklikke på film linkene og da velge lagre som Håper dere liker disse filmene også Endret 23. juni 2007 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå