Bjorhus Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Tok dette i sommer i Lycksele i nord-sverige. =) Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vakrere skyer skal en vel lete lenge etter. Flott komposisjon, blikket blir dratt rett mot broen i det fjerne uten noen som helst nøling. Om noe, ville jeg ha hatt litt mer farge i trærne og rettet opp horisonten noe Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Et flott bilde. Flott himmel med nydelige skyer. Vakkert gjenskinn i vannet. Kanskje er forgrunnen bittelitt mørk, men jeg syns ikke dette trekker ned. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Aaah, der har jeg vært mange ganger Trives ikke så godt på campingplasser lenger. Men det var et veldig fint bilde! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Synes bildet er en anelse mørkt og du har mer å hente på fargemetningen og kontrasten. Legger ved ett bilde for å vise hva jeg mener. Med litt mer jobbing så får man fixet utbrentheten som er på min versjon av bildet. Endret 15. oktober 2006 av stoners Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Synes bildet er en anelse mørkt og du har mer å hente på fargemetningen og kontrasten. Legger ved ett bilde for å vise hva jeg mener. Med litt mer jobbing så får man fixet utbrentheten som er på min versjon av bildet. 7073933[/snapback] Takker for svar. Enig i at bildet er litt mørkt. Men synes den versjonen du la ut ble litt overkill, om man ser på trærne på høyre side.. synes haloen som oppstår er litt uheldig. Men skyene kommer bedre fram da. Er også helt enig i at mer kan gjøres med fargemetning, spes på grantræne på høyre side:) Endret 15. oktober 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Den haloen må jeg innrømme at jeg ikke ser. Men det er en del jpgstøy rundt trærne. Kan det være det du ser? eller er det jeg som ikke ser det Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Rundt grantrærne på venstre side er det oppstått en ganske tydelig lys halo, ikke slik at den stikker i øynene, men man merker at noe ikke er helt naturlig. Får inntrykket av att trærne lyser, MEN denne er også synlig på "orginal" bildet i en viss grad. Endret 15. oktober 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nå ser jeg det ja. Ser meg blind. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Flotte dramatiske skyer og speilingen er knall. Likte din versjon av bildet best. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Et flott bilde, og flotte refleksjoner i vannet av skyene. Selv synes jeg bildet ble for moerkt, og at bildet ble alt for uklart, dessverre. Mer skarphet hadde gjort dette mye bedre. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Et flott bilde, og flotte refleksjoner i vannet av skyene. Selv synes jeg bildet ble for moerkt, og at bildet ble alt for uklart, dessverre. Mer skarphet hadde gjort dette mye bedre. 7082894[/snapback] Er enig i at bildet er litt mørkt, men at det er uklart..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå