Gå til innhold

Idyllisk campingplass i Lycksele

Bjorhus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bildet er en anelse mørkt og du har mer å hente på fargemetningen og kontrasten.

Legger ved ett bilde for å vise hva jeg mener.

Med litt mer jobbing så får man fixet utbrentheten som er på min versjon av bildet.

post-25139-1160914754_thumb.jpg

Endret av stoners
Lenke til kommentar
Synes bildet er en anelse mørkt og du har mer å hente på fargemetningen og kontrasten.

Legger ved ett bilde for å vise hva jeg mener.

Med litt mer jobbing så får man fixet utbrentheten som er på min versjon av bildet.

7073933[/snapback]

Takker for svar.

Enig i at bildet er litt mørkt. Men synes den versjonen du la ut ble litt overkill, om man ser på trærne på høyre side.. synes haloen som oppstår er litt uheldig. Men skyene kommer bedre fram da.:)

Er også helt enig i at mer kan gjøres med fargemetning, spes på grantræne på høyre side:)

Endret av Bjorhus
Lenke til kommentar

Rundt grantrærne på venstre side er det oppstått en ganske tydelig lys halo, ikke slik at den stikker i øynene, men man merker at noe ikke er helt naturlig. Får inntrykket av att trærne lyser, MEN denne er også synlig på "orginal" bildet i en viss grad.

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar
Et flott bilde, og flotte refleksjoner i vannet av skyene.

Selv synes jeg bildet ble for moerkt, og at bildet ble alt for uklart, dessverre. Mer skarphet hadde gjort dette mye bedre.

7082894[/snapback]

Er enig i at bildet er litt mørkt, men at det er uklart..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...