nilsso Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hei, jeg har stadig en delay når jeg ser på film, ALLE filmer jeg ser på kommer stemme før det skjer, men bare når jeg fks. trykker i et annet vindu og går tilbake til filmen, så kommer det en delay som kommer annpå hvor lenge jeg hadde det andre vinduet åpent..... er det noen som vet hvordan man fikser dette?? har prøvd mange spillere og mange filmer ergo divx... takk så mye! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Eg har aldri opplevd det, også i VLC? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 i windowsmedia player mener jeg det fins en egen instilling for delay \ pre-delay eller noe... det kan hjelpe... lydkortet kan kanskje oxo ha lignende innstillinger Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) det skjer med spill og.... fks. gainward 7900GT 512MB hos meg takler ikke fear, quake 4, need for speed most wanted... DET SKAL DET, det skal svelge det LETTT jeg har nettopp updated kortet, så vist noen har en TOTALT HELT SPLITTER ny update som kanskje kan fikse problemet, kom med det Endret 13. oktober 2006 av nilsso Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 har du et surround hoyttaler sett? digital ut? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg har headset? har det noe med lagg på video egentlig da? :S Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 har du sjekka alle mulige lydkort instillinger? Rensk aa reinstaller lyd og skjermkort driver. Skjer dette oxo hvis du f.eks. ser en dvd film i pc'en? eller bare mediafiler? Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg ser ofte på begge deler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå