glucchip Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Jeg er i spania, med en annen PC enn den jeg har lagt inn sanger på iPod'en min fra før av. Dermed lurer jeg på om jeg kan legge over sanger på den uten å slette det som ligger der fra før-Og kun legge fler liksom? Men jeg trenger også driverne for iPoden.. Noen som vet hvor jeg kan laste ned for nano 2GB Windows XP ? -Gratis Takk! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 http://www.apple.com/no/itunes/ ? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Sletter ikke Itunes sangene som ligger på pc'en hvis du legger over fra en annen pc en den "orginale"? Edit: Utrolig dårlig formulert... Endret 14. oktober 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Ikke om du har huket av for manuell håndtering av spor og spillelister. edit: fjernet unødvendig quote Endret 14. oktober 2006 av dassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå