jammi Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) *edit* Slett denne, en eller annen.. Endret 21. oktober 2006 av jammi Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Brukte en del tid på å få musikken til å "slå" samtidig med happenings i filmen. Dette er det jeg er definitivt mest fornøyd med. Eg følte faktisk du traff litt dårleg på dette i introen... Elles vil eg berre seie at det ofte gjer seg godt med litt rørsle på stillbileta. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Unnskyld meg, men hva er "rørsla" ? Hadde et poeng med å prøve å få ett "slag" på hvert bilde.. Men ser at det ble de gale slagene jeg valgte å skifte bilde på.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Bevegelse. Flytt biletet og/eller zoom litt inn/ut over tid. Vert litt mindre statisk og kjedeleg. Endret 13. oktober 2006 av incanus Lenke til kommentar
jammi Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Aha.. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå