Are.......... Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har nå WoW lagt in på maskina, og spiller med guestpass. Får å fortsette å spille når guestpasset går ut så må jeg kjøpe "retail version" av spillet, altså selve cd'ene. Er det da nok å kjøpe bare Burning Crusade, eller må jeg kjøpe begge? Takker for svar! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Må kjøpe begge selvfølgelig. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 BC er kun en utvidelse av selve WOW så du må nok kjøpe begge ja.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 du trenger ikke kjøpe platene , men du må betale en sum hver måned for og kunne spille Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 du trenger ikke kjøpe platene , men du må betale en sum hver måned for og kunne spille 7065440[/snapback] MÅ ikke kjøpe platene nei, men en cd-key må nok kjøpes.. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 BC er kun en utvidelse av selve WOW så du må nok kjøpe begge ja.. 7065125[/snapback] Men spillet er jo lagt inn.Trenger bare en Authentication key. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Men spillet er jo lagt inn.Trenger bare en Authentication key. 7065455[/snapback] Og det er hva som koster penger, denne følger med spillet men kan også kjøpes på nett.. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Men spillet er jo lagt inn.Trenger bare en Authentication key. 7065455[/snapback] Og det er hva som koster penger, denne følger med spillet men kan også kjøpes på nett.. 7065466[/snapback] Men får jeg den nødvendige cd-keyen av å bare kjøpe BC? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nei................. Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kjøper du orginal WoW, får du med en key du må ha for å opprette en konto. Kjøper du BC, får du en key du trenger til å upgrade din eksisterende konto for å få tilgang til kontentet. Vel, sånn fungerer beta-testingen ihvertfall. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har nå WoW lagt in på maskina, og spiller med guestpass. Får å fortsette å spille når guestpasset går ut så må jeg kjøpe "retail version" av spillet, altså selve cd'ene. Er det da nok å kjøpe bare Burning Crusade, eller må jeg kjøpe begge? Takker for svar! 7065022[/snapback] WoW koster 99 ,- på Electroworld, da får du med account CD key. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) hmm... vel hvis du tenker deg om, hvem vet egentlig om du må kjøpe WoW og BC når det har kommet ut? kan jo hende at man kan lage en account med BC serialen og at BC cdn inneholder full install (dvs wow+bc) og upgrade (WoW->BC) Folk som velger å ikke kjøpe BC kan enda se Darnei og Blood Elf og de KAN kjøpe stuff fra outland via folk som selger ting i AH... Patch for dem som ikke kjøper BC kommer sammen med BC release Endret 14. oktober 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå