glucchip Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Jeg er i spania, med en annen PC enn den jeg har lagt inn sanger på iPod'en min fra før av. Dermed lurer jeg på om jeg kan legge over sanger på den uten å slette det som ligger der fra før-Og kun legge fler liksom? Men jeg trenger også driverne for iPoden.. Noen som vet hvor jeg kan laste ned for nano 2GB Windows XP ? -Gratis Takk! Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 funker ikke iTunes a? Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 funker ikke iTunes a? 7065008[/snapback] Var det noe av spørsmålet mitt? ja, iTunes funker, men jeg må ha drivere, også spurte jeg om en annen ting og, hvis du så det... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvis du legger inn iTunes på maskinen du har tilgang til, har du alt du trenger for å overføre sangene. I iTunes 7 er iPod updater inkludert. Pass på å huke av for Manuell Håndtering av Spor og Spillelister, så forsvinner ikke musikken du har på iPoden fra før. Ha en fortsatt fin ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå