Sargent Fire Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Lys: Cald catode? Viftestyring: Rheobus1 eller 2 Strips? Window Kit (Skal jeg ha) Hva mer? Mvh, Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Dette passer til din maskin: [*]Kald Kathode (blacklight eller blå) [*]Window Cit [*]Rheosbus (1 m/ rødt lys) [*]Vifter? [*]Kabler (clas ohslon) [*]Brytere (clas ohlson) [*]Resten skaffer jeg :smile: _________________ Mvh, LasseAndreK --------------------------------> If you got the moves, you play by the rules. If you don't know the rules, you don't got the moves. ---------------------------------> [ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-11-05 15:54 ] Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Vil cald catode rød passe dårlig inn i min rødlakkerte kabinett? (innsiden rødlakkert utsiden Svart) Eller vil det passe med en Blå eller grønn ? Mvh, Stian Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 15:54, skrev Sargent Fire:Vil cald catode rød passe dårlig inn i min rødlakkerte kabinett? (innsiden rødlakkert utsiden Svart)Eller vil det passe med en Blå eller grønn ?Mvh,Stian Blå hadde jo vært kult. Men skjekk http://www.coolcasegallery.net/ccg/search.php?srchusername=wolfman&srchcountry=&srchcaseinfo=&srchquote=&lrating=0&hrating=10&srchcomments=&srchdate=0&srchdateorder=1&srchsort=1&srchorder=1&perpage=10&submit=Search Der hadde de lakkert kabinettet rødtinnvendig - med rødt lys inni :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå