jordenerflatavogtil Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Er det noen banker som er åpne på en lørdag i Oslo? Finnes det noen steder det som det går an å få ut penger når man har mistet bankkort/kredittkort? Leste et sted at alle banker og offentlige kontorer er stengt på lørdager. Vet at Posten er åpen og utfører noen banktjenester, men ettersom jeg ikke har noen konto der eller i DNBNor så får jeg ikke tatt ut noen penger. Vet heller ikke om de utfører slike tjenester på lørdager. Så da lurer jeg på om det er noen som har noen ideer, utenom ting som medfører ulovligheter og ellers tvilsomme handlinger? Endret 13. oktober 2006 av jordenerflatavogtil Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg tror nok du er litt lost, med tanke på at du må gå til din egen bank, hvilken bank har du? Lenke til kommentar
jordenerflatavogtil Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg tror nok du er litt lost, med tanke på at du må gå til din egen bank, hvilken bank har du? 7065060[/snapback] Jeg har Sparebanken Vest. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Da tror jeg du kan slite litt i Oslo Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Du kan ta ut penger i andre banker om du kan legitimere deg selv og vet kontonummer og bank. Men det vil påbeløpe noen kroner ekstra i gebyr. Tror jeg. Jeg har i hvert fall tatt ut penger i andre banker enn min. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du kan ta ut penger i andre banker om du kan legitimere deg selv og vet kontonummer og bank. Men det vil påbeløpe noen kroner ekstra i gebyr. Tror jeg. Jeg har i hvert fall tatt ut penger i andre banker enn min. 7081278[/snapback] Ikke alle banker som godtar dette... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du har ikke tilgang til nettbank da? Da kan du overføre penger til noen andres konto, så kan de ta ut penger for deg. Jeg vet at sparebank Vest har åpent på lørdager på noen filialer i Bergen i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Genialt og overføre penger da til en kompiz. Funker vel bra det? Endret 20. oktober 2006 av chills Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Genialt og overføre penger da til en kompiz. Funker vel bra det? 7111831[/snapback] Ikke med mindre kompisen har konto i samme bank Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Man kan også "betale" penger til en kompiz via nettbank. Samme som overføre, bare det heter betaling på nettbanken for da er det ikke egen konto. Edit: Endret 20. oktober 2006 av chills Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Man kan også "betale" penger til en kompiz via nettbank. Samme som overføre, bare det heter betaling på nettbanken for da er det ikke egen konto. Edit: 7112494[/snapback] Men fortsatt det samme problemet med om det er samme bank... Penger overføres meg bekjent ikke mellom forskjellige banker i helgene... Endret 20. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 De fleste av mine kompiser har penger på konto, så de kunne nok lånt meg litt penger i mellomtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå