danielsn Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Installerte netopp debian uten noen ting her.. men lurte bare på hvordan jeg får grafisk fremvisning. Tengte jeg skulle prøve Xfce, men hva skal jeg gjøre for å få det i gang? Daniel Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Om du ikke la inn noen ting, så skulle vel disse pakkene ta seg av avhengighetene du trenger: xserver-xorg xfonts-base xfce4 Jeg pleier i alle fall å klare meg med dem. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Jess.. men da har jeg et spørsmål til.. "Vælg venligst dit grafikkorts bus-ID" Kva skal jeg skrive i feltet? hvordan finner jeg id,en til bussen? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har du PCI skjermkort er busid vel "PCI:4:0:0" mens AGP sin busid er vel "PCI:1:0:0" Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Du kan finne denne informasjonen med lspci lspci -X Lenke til kommentar
comicz Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Med mindre du har et gammelt PCI-kort eller har flere skjermkort er ikke denne linjen nødvendig uansett. Lassie: Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nej, jeg vet, men på de maskinene jeg har måtte sitte xorg opp manuelt har jeg gått ut fra den regelen, og det har enda ikke slått feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå