ultimatedeskjet Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Er bare å snu den på hode ned i et glass med is og stash. Effekten er ikke særlig, men smaken er god. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Øljekk? Eller var north den med "tapper"? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Skru korken mot klokken etter korken er åpnet, er det sånn rar ting som gjør at det renner sakte ut. bare rist på flasken, så renner det fortere ut Lenke til kommentar
o0 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg hater denne tuten. Jeg synes smirnoff north smaker kanongodt, men får ikke festet den på tappekranene jeg har hengende over baren min pga. tuten (ooh nå høres jeg fancy ut) Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Drikkes north reint? Hva kan det sammenliknes med? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bruk bordkanten og rå styrke? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jævla mange funnyguys her da. 90% av dere hadde etter nivået på diskusjonen å dømme hatt problemer med korken selv. Jeg sleit litt med korken selv for et par år siden. Korkåpner? HERLIGHET! Gjør et minimum av research før dere uttaler dere. Og forøvrig: 100% av svarene er 100% uten humoristisk sans. Dere som prøvde dere klarte det ikke. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jævla mange funnyguys her da. 90% av dere hadde etter nivået på diskusjonen å dømme hatt problemer med korken selv. Jeg sleit litt med korken selv for et par år siden. Korkåpner? HERLIGHET! Gjør et minimum av research før dere uttaler dere. Og forøvrig: 100% av svarene er 100% uten humoristisk sans. Dere som prøvde dere klarte det ikke. Kjøpte den idag, og kom på denne tråden så åpna den nå nettop for å sjekke hvor vanskelig det var. Ærlig talt? Er dere totalt amøber? Enten så har de skifta kork i det siste, ellers er dere (les de som sleit med å åpne den) en gjeng steinalderaper. Helt vanlig skrukork... 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Drikkes north reint? Hva kan det sammenliknes med? etter min mening så smaker smirnoff north som en blanding av skogsbæryoughurt og spyleveske Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Drikkes north reint? Hva kan det sammenliknes med? etter min mening så smaker smirnoff north som en blanding av skogsbæryoughurt og spyleveske QFT Endret 9. mars 2009 av discostu Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Drikkes north reint? Hva kan det sammenliknes med? etter min mening så smaker smirnoff north som en blanding av skogsbæryoughurt og spyleveske Høres godt ut. Får kjøpe meg ei flaske. Lenge siden jeg har vært borti noe som smaker spylevæske. Eller spylevæske generelt. Husker jeg hadde en kompis som pleide å sile og blande med det når han var tom for HB. Merk. Hadde. Jeg har ikke prata med'n siden ungdomsskolen, og er virkelig ikke interessert i det heller. Gale mannen :| Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) korken er da ikke vanskelig og ta av? wtf.. men uansett så går det og ta av hele den stygge korken så du bare får en glass tut.. og så kan man sette på en helle tut. Endret 9. mars 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Smell til den med et skrujern da. Djees. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Selv korken er ikke noe problem å fjerne da. Men den er jo helt teit i tuten. Kommer bare noen dråper ut av gangen, sikkert fordi den ikke er til å drikke reint. Beste måten å få den av på er å bite av det som stikker over glasset i flaska, så pelle ut den plastikkdingsen inni Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Selv synes jeg ikke den er så dum patenten på korken. Vanlig skru-kork med en slik som gjør det enkelere å fylle et glass/målebeger uten å grise. Dog synes jeg ikke den er så alt for god. Er værtfall ikke den jeg starter kvelden med. Da begynner jeg heller med min rimelig heftige karlinka blanding med jalapenjos.. Har enda tilgode å møte noe som har smakt på den og ikke gått i kneestående rimelig raskt. Mene den lages på eget ansvar;) Oppskrift: Ren sprit uten tilsettninger.(velg % selv) 100gramm jalapenjos pr 5dl sprit. Starter først med å sike av saften som jalapenosen ligg i. For så å ha jalapenos og sprit sammen på et glass. Gammelt syltetøy glass funker ypperlig. La stå i antal dager du tør. Desto lengere, desto sterker. Minimum 1uke. Så siker du av spriten for å få vekk jalapenosen. Ha tilbake på orginal sprit flaske hvis du enda har den. Gjøre fullt og helt på eget ansvar. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hvor mange glass gir 100g jalapenos? Og er det ikke bedre å bruke ferske jalpenos? Jeg synes ikke de på glass er sterke. Kan nok spise et helt glass uten å rynke på nesen. Endret 10. mars 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Selv synes jeg ikke den er så dum patenten på korken. Vanlig skru-kork med en slik som gjør det enkelere å fylle et glass/målebeger uten å grise. Dog synes jeg ikke den er så alt for god. Er værtfall ikke den jeg starter kvelden med. Da begynner jeg heller med min rimelig heftige karlinka blanding med jalapenjos.. Har enda tilgode å møte noe som har smakt på den og ikke gått i kneestående rimelig raskt. Mene den lages på eget ansvar;) Oppskrift: Ren sprit uten tilsettninger.(velg % selv) 100gramm jalapenjos pr 5dl sprit. Starter først med å sike av saften som jalapenosen ligg i. For så å ha jalapenos og sprit sammen på et glass. Gammelt syltetøy glass funker ypperlig. La stå i antal dager du tør. Desto lengere, desto sterker. Minimum 1uke. Så siker du av spriten for å få vekk jalapenosen. Ha tilbake på orginal sprit flaske hvis du enda har den. Gjøre fullt og helt på eget ansvar. Spennende. Jeg tror jeg prøver det Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Mener at ett glass er 100gram. Selv har jeg ikke noe problemer med å spise rett fra glasset. Men 2dl av den blandingen gav meg sår hals i en uke. Lenke til kommentar
skulegutan Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 lol, smirnoff north er en blandedrikke, derfor er det en liten utgang for å kunne blande Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 hahahahahahahaha jeiii døøøøøørrr, omg!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå