Gå til innhold

HASTER! hvordan åpne smirnoff north flaske!

ka1ser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jævla mange funnyguys her da. 90% av dere hadde etter nivået på diskusjonen å dømme hatt problemer med korken selv. Jeg sleit litt med korken selv for et par år siden. Korkåpner? HERLIGHET! Gjør et minimum av research før dere uttaler dere. Og forøvrig: 100% av svarene er 100% uten humoristisk sans. Dere som prøvde dere klarte det ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jævla mange funnyguys her da. 90% av dere hadde etter nivået på diskusjonen å dømme hatt problemer med korken selv. Jeg sleit litt med korken selv for et par år siden. Korkåpner? HERLIGHET! Gjør et minimum av research før dere uttaler dere. Og forøvrig: 100% av svarene er 100% uten humoristisk sans. Dere som prøvde dere klarte det ikke.

Kjøpte den idag, og kom på denne tråden så åpna den nå nettop for å sjekke hvor vanskelig det var. Ærlig talt? Er dere totalt amøber? Enten så har de skifta kork i det siste, ellers er dere (les de som sleit med å åpne den) en gjeng steinalderaper. Helt vanlig skrukork...

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Drikkes north reint? Hva kan det sammenliknes med?

etter min mening så smaker smirnoff north som en blanding av skogsbæryoughurt og spyleveske

Høres godt ut. Får kjøpe meg ei flaske.

Lenge siden jeg har vært borti noe som smaker spylevæske. Eller spylevæske generelt. Husker jeg hadde en kompis som pleide å sile og blande med det når han var tom for HB.

Merk. Hadde. Jeg har ikke prata med'n siden ungdomsskolen, og er virkelig ikke interessert i det heller. Gale mannen :|

Lenke til kommentar

Selv korken er ikke noe problem å fjerne da. Men den er jo helt teit i tuten. Kommer bare noen dråper ut av gangen, sikkert fordi den ikke er til å drikke reint. Beste måten å få den av på er å bite av det som stikker over glasset i flaska, så pelle ut den plastikkdingsen inni :p

Lenke til kommentar

Selv synes jeg ikke den er så dum patenten på korken. Vanlig skru-kork med en slik som gjør det enkelere å fylle et glass/målebeger uten å grise.

Dog synes jeg ikke den er så alt for god. Er værtfall ikke den jeg starter kvelden med.

Da begynner jeg heller med min rimelig heftige karlinka blanding med jalapenjos.. :D Har enda tilgode å møte noe som har smakt på den og ikke gått i kneestående rimelig raskt.

Mene den lages på eget ansvar;)

Oppskrift:

Ren sprit uten tilsettninger.(velg % selv)

100gramm jalapenjos pr 5dl sprit.

Starter først med å sike av saften som jalapenosen ligg i.

For så å ha jalapenos og sprit sammen på et glass. Gammelt syltetøy glass funker ypperlig.

La stå i antal dager du tør. Desto lengere, desto sterker. Minimum 1uke.

Så siker du av spriten for å få vekk jalapenosen. Ha tilbake på orginal sprit flaske hvis du enda har den.

Gjøre fullt og helt på eget ansvar.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg ikke den er så dum patenten på korken. Vanlig skru-kork med en slik som gjør det enkelere å fylle et glass/målebeger uten å grise.

Dog synes jeg ikke den er så alt for god. Er værtfall ikke den jeg starter kvelden med.

Da begynner jeg heller med min rimelig heftige karlinka blanding med jalapenjos.. :D Har enda tilgode å møte noe som har smakt på den og ikke gått i kneestående rimelig raskt.

Mene den lages på eget ansvar;)

Oppskrift:

Ren sprit uten tilsettninger.(velg % selv)

100gramm jalapenjos pr 5dl sprit.

Starter først med å sike av saften som jalapenosen ligg i.

For så å ha jalapenos og sprit sammen på et glass. Gammelt syltetøy glass funker ypperlig.

La stå i antal dager du tør. Desto lengere, desto sterker. Minimum 1uke.

Så siker du av spriten for å få vekk jalapenosen. Ha tilbake på orginal sprit flaske hvis du enda har den.

Gjøre fullt og helt på eget ansvar.

Spennende. Jeg tror jeg prøver det :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...