Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei. Jeg har et problem med at pc'en plutselig bare restarter. Når jeg spiller eller bare når jeg driver med opera osv. Noen som har noen tilps slik at jeg kan få slutt på dette ? mvh anki Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 prøv diagnose tester på system disk, defrag, scandisk. avinstaller driver til nvidia. kjør driver cleaner fjern alt på nvidia. installer en annen driver fra nvidia, evt nyeste, iallefall en annen. sett instillinger på ram i bios istedenfor auto, evt prøv med T2 istedenfor T1 på ram timmings istedenfor AUTO. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Kjør diagnoseprogram for minne og harddisk fra Ultimate Boot CD. Fjern støv i alle vifter. Sjekk alle temperaturer. Sjekk at strømforsyningen er tilstrekkelig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
IP Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Først og fremst trenger du mer informasjon om hva som er feil. Sørg for at pc'en ikke restarter ved windows-feil: Kontrollpanel -> system -> Avansert -> Fjern haken ved "Start på nytt automatisk" Neste feil vil gi en blåskjem med infomasjon om hva som gikk galt. Post denne informasjonen her. IP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå