atomera Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei sann!! Har et par spørsmål her.. Har nå kjøpt meg 64bit prosessor. Og det jeg lurte på var, bør jeg legge inn Windows Xp Pro 64bit, eller kan jeg like godt bruke win Xp pro?? Blir det stor ytelse forskjell? Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Bruk WinXP 32 bit. Det er fortsatt mange leverandører av skrivere, skannere og lignende som ikke har 64 bit drivere ferdig og du vil ikke merke noe særlig forskjell i hastighet. Jeg har selv maskin med AMD 64X2. Jeg skal ikke gå over til 64 bit før Vista kommer. De fleste som lager drivere holder på med ny versjon for Vista og de lager da både 32 og 64 bit versjon. Lenke til kommentar
Grape Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har AMD 64-bit selv, kjører XP 32-bit. Få programmer og driverstøtte på 64-bit. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er det noen fordeler med 64-bits? Raskere etc.? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Rasker på 64-bit programmer (selvsagt) og du kan ha 2*63 Byte med RAM installert, som er 2 exa byte eller noe slikt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 okay, så jeg vil neppe merke noe forskjell da... så dere anbefaller og bare bruke vanlig Windows Xp Pro, og heller bruke Windows Vista når det kommer ut? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg vet ikke hva jeg skal bruke før Vista kommer ut, Vista Beta er neppe noe referansepunkt allikevel (det har ikke beta versjoner av noen andre Windows versjoner vært) Lenke til kommentar
atomera Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 må faktisk si at jeg vet heller ikke hva jeg skal bruke føre vista kommer ut.. Men det kommer nok til å bli "vanlige" windows xp pro, Windows xp pro 64bit skal vissnok ikke være så veldig bra etter som det folk sier, få drivere og sånn, det er noe dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå