Navido Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hallo alle sammen Jeg har lenge hatt en ide om å lage en nettside som tar for seg eksamensangst. Detaljene som jeg har tenkt og navnet på siden blir ikke røpet enda . Dette er ikke noe jeg skal bli ferdig på 1 uke eller 2. Det kommer til å ta noen måneder ihvertfall. Jeg tenkte å bruke en god del tid på det for å hjelpe folk og kanskje deg med frykten for eksamener. Tror veldig mange sliter med dette. Så lage noe over natten tror jeg ikke vil gi et godt resultat. Uansett.. Mitt første steg er å utarbeide et spørreskjema som jeg tenkte å legge ut på nett slik at folk kan svare på spørsmålene. Jeg tenkte dele det inn i to kategorier: "De med eksamensangst" og "De som ikke har eksamensangst". Grunnen til at jeg har valgt å ta med de som IKKE har eksamensangst er fordi da kan de som har angst lære noe fra de som ikke har det. Ihvertfall tenkte jeg det må til et sted mellom 500-1000 personer (kanskje mindre ) for å lage noe som er representativt. Så i den forbindelse trenger jeg forslag til spørsmål som dere kan komme med i forbindelse med de som har eksamensangst og de som IKKe har eksamensangst. Eksempler: I hvilken grad føler du at du får tilstrekkelig hjelp med din eksamensangst? o I meget stor grad o I ganske stor grad o Verken eller o I ganske liten grad o I meget liten grad Tenkte også å lage et diskusjonsforum hvor folk kan snakke om sin angst. Så hiv på med forslag til spørsmål folkens . Er det noen som kunne tenke seg å bidra med ytteligere hjelp så setter jeg utrolig stor pris på det også . Takk på forhånd Endret 13. oktober 2006 av Navido Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå