Gå til innhold

Ingen finter i Fifa 07. X360


Nvidia89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det beste spillet i serien er jo fortsatt road to world cup 98 :) så gjennomført, massevis av tastekombinasjoner for å filme, trikse og forskjellig

7108999[/snapback]

 

Ikke helt enig med deg der, jeg mener World Cup 98 er hakket bedre.

7109252[/snapback]

 

Er jo samma spillet dere snakker om :!:

 

oki leste "road nå"

Selveid :tease:

Endret av Sgt.Stav
Lenke til kommentar
det beste spillet i serien er jo fortsatt road to world cup 98 :) så gjennomført, massevis av tastekombinasjoner for å filme, trikse og forskjellig

7108999[/snapback]

 

enig. etter dette spillet så har jeg faktiskt kjøpt nesten alle versjonene. og jeg er ikke alene. er kanskje som å banne i kirken men jeg er en av de få som liker fifa serien veldig godt.. er liksom tradisjon. var fifa 98 som fikk meg hekta.. og jeg liker egentlig ikke fotball en gang.. men det er noe med å sitte en gjeng på kveldstid å spille fifa.. er vel noe av det råeste en kan ha som stuespill

Lenke til kommentar
dere får svar på dette ikveld.. har skaffa meg spillet.. tester i kveld etter jobb

7111062[/snapback]

Ooooh.. kult. Har egentlig bare ett spørsmål (regner med det er 360-versjonen du snakker om):

 

* Er det gjort noe endringer på AI i forhold til demoen? Tenker på spillerbevegelse og reaksjonstiden på keeper.

Lenke til kommentar
Mulig jeg er helt på jordet nå, men er det kun 360 versjonen som ikke har finter? :dontgetit:

Er jo flust av finter i PS2 versjonen... :p

7110404[/snapback]

 

 

Jeg er bombesikker på at det er finter på alle versonene( inkludert 360 selvsagt.)

Jeg så "trailer 3" på Gametrailers.com i stad pluss at jeg har lest at de i xbox world 360(magasin) skrev og viste screens av noen fine overstegs finter og andre finesser. og var imponert over hvor bra fintene har blitt laget på iforholt til worldcup 2006.

Hvorfor er det så mye mas om de fintene på 360versonen :hmm: De har alltid vert der og kommer alltid til å bli der. :wallbash::woot:

 

EDIT: ble ikke vist så mye finter på den traileren men det er noen

Endret av teekej
Lenke til kommentar
dere får svar på dette ikveld.. har skaffa meg spillet.. tester i kveld etter jobb

7111062[/snapback]

Ooooh.. kult. Har egentlig bare ett spørsmål (regner med det er 360-versjonen du snakker om):

 

* Er det gjort noe endringer på AI i forhold til demoen? Tenker på spillerbevegelse og reaksjonstiden på keeper.

7111603[/snapback]

 

Spillet går "glattere". Har spilt 4 kamper nå, akkurat startet serien med Barcelona :) Man får ikke stilt på hastigheten (som i konsollversjonen), og det virker som om den er litt "treg" noen ganger. Ellers sliter jeg med å få til noen finter...skal prøve mere nå.

Lenke til kommentar
Spillet går "glattere". Har spilt 4 kamper nå, akkurat startet serien med Barcelona :) Man får ikke stilt på hastigheten (som i konsollversjonen), og det virker som om den er litt "treg" noen ganger. Ellers sliter jeg med å få til noen finter...skal prøve mere nå.

7112525[/snapback]

Ok, det er jo vel og bra. Men hva med AI'en? Er tre ting ved demoen som irriterer meg grenseløst:

 

* Motstanderne forsvarer seg håpløst dårlig, og ligger alltid alt for høyt med laget. Er kun den bakerst fireren som i praksis prøver å stoppe deg fra å score mål. Man får alt for mye plass.

 

* Keeperne har null reaksjonstid, og hopper med én gang du skyter. Dette gjør at de redder nesten alle skudd, og at alle mål man scorer er fra en retur.

 

Flott om noen av dere som har spillet kan kommentere dette :thumbup:

Lenke til kommentar
Hadde også vært fint om dere kunne fortelle om det sto noe om finter i boka...

 

ellers til dere som tester det. Virker dette spillet som verdt et kjøp?

7113757[/snapback]

 

finner ingenting om finter i boka. jeg synes det var verdt pengene.. synd jeg er så elendig i spillet.. taper så det synger :p

 

men har ikke fått til en eneste finte.. og det går fint ann å score fra avstand uten å måtte gjøre det på retur.. eneste er vel at det har blitt veldig vanskelig å score på innlegg

Lenke til kommentar
Ok, det er jo vel og bra. Men hva med AI'en? Er tre ting ved demoen som irriterer meg grenseløst:

 

* Motstanderne forsvarer seg håpløst dårlig, og ligger alltid alt for høyt med laget. Er kun den bakerst fireren som i praksis prøver å stoppe deg fra å score mål. Man får alt for mye plass.

 

* Keeperne har null reaksjonstid, og hopper med én gang du skyter. Dette gjør at de redder nesten alle skudd, og at alle mål man scorer er fra en retur.

 

Flott om noen av dere som har spillet kan kommentere dette  :thumbup:

7113745[/snapback]

 

Ja, kan være enig i at det til tider er rimelig enkelt å komme seg forbi og alene med keeper. Men dette varierer også veldig hvilket lag man spiller med og mot.

 

Jeg synes keeperne har en "riktig" reaksjonstid, som føles naturlig. Jeg tror demoen som ble sluppet var gammel, og at det har skjedd en god del forandringer siden det.

 

Har nå fått spilt en del flere kamper. Spiller sesong med Barcelona, og det har til tider vært fryktlig morsomt :D Følelsen av å aldri vite hva som kommer til å skje sitter jeg med hele tiden (noe mange mener ikke har eksistert i FIFA tidligere...). Har scoret noen fantastisk mål, og jeg føler mer og mer at spillet kan anbefales!

 

Må bare legge til at spillet ser helt fantastisk ut på min Sony 46" :D Og at det nederst på skjermen hele tiden kommer opp fotballresultater (live). I tillegg hører jeg ESPN sportsradio surre og gå i bakgrunnen når jeg er inne i menyen. Ellers kan man gå inn på hver enkelt klubb og lese nyheter om klubben. Men er ikke alt som er åpnet enda...regner med det kommer når spillet lanseres i slutten av neste uke.

 

Reiser til Kreta i morgen, så får desverre ikke spilt noe mer :( Også akkurat nå da...

 

Kan legge til en ekstra ting til. Nå slipper man å måtte trykke på skyteknappen for å stjele ballen fra motstanderen, nå gjør spilleren det automatisk når du beveger deg mot spilleren. Dette gjør at man slipper å trykke masse på skyteknappen, og når spilleren da får ballen så ender det med et ufrivillig skudd (tipper en del har irritert seg over dette før, inkl. undertegnede).

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...