BWW Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Ja.. Headingen sier vel det meste Noen erfaringer av denne? Produsent Har ikke så god erfaring med disse. Er det noen alternativer? Prisen kan jeg jo matche selv, men nå tenker jeg på funksjonalitet og brukervenelighet og ikke minst kvalitet. Endret 13. oktober 2006 av BWW Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ja.. Headingen sier vel det meste Noen erfaringer av denne? Produsent Har ikke så god erfaring med disse. Er det noen alternativer? Prisen kan jeg jo matche selv, men nå tenker jeg på funksjonalitet og brukervenelighet og ikke minst kvalitet. 7064348[/snapback] Jeg synes den er bra, men den er litt for stor for min del..litt klumpete kanskje.. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Ja det er jo sant. Må jo kunne bære den med en hånd. Har du prøvd den? Tatt og følt? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Jeg synes at kvadratisk skjerm er en uting, men det er jo en personlig preferanse. Har du sett på HTC TyTN? Endret 16. oktober 2006 av moskus Lenke til kommentar
BWW Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja den ser flott ut. Litt skeptisk til holdbarheten av den mekasniske funksjonen ved dette "tastaturet". Ikke lett å velge Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Skal innrømme at jeg også har tenkt den tanken, men jeg hadde også Qtek 9100 som overlevde fint uten problemer, og TyTN er blitt oppgradert. Jeg synes iallfall at TyTN er utrolig mye lettere å skrive på enn T810... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå