Mogge_ Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har nå fått stor tv og skal da ha trådløst tastatur og mus slik at jeg kan sitte i sofaen og styre pc'n.. Noen som har noe bra og anbefale? Må være god rekkevidde og bra saker.... Sofaen er vell 2 meter i fra pc'n.... Pris rundt 1000,- hvis det holder.... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har ikke så veldig peil. på et bra trådløst tastatur, men sitter med Logitech G7 og kan ikke si annet enn sinnsykt bra. Er vel den beste trådløse musa på markedet nå, eller kanskje Logitech revolution. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 jeg får ta en tur rundt i butikker idag og se om jeg finner noe som passer mitt bruk... Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 For å gjøre det enklere å hjelpe, kunne du beskrevet hva "mitt bruk" innebærer. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 di Nivo er ikke et dumt valg. Koster litt, men min erfaring er at BT er bedre enn RF om du ikke kan ha mottakeren liggende framme. Mediapaden er og grei å ha om du skal se endel film på TVen. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 har nå kjøpt meg logitech mx5000 tror jeg det heter...Det er med bluetooth...Digger dette settet...Bra mus og et deilig tastatur med mange fine knapper som kan brukes til hva du vil..Eks. styre winamp og slike ting.... Dette er det beste tastaturet jeg har hatt.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 di Nivo er ikke et dumt valg. Koster litt, men min erfaring er at BT er bedre enn RF om du ikke kan ha mottakeren liggende framme. Mediapaden er og grei å ha om du skal se endel film på TVen. 7069163[/snapback] Har den og den kan annbefales ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå