noenmoen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva som er inni (og uttapå) PC'n min AMD athlon 3000+ socket 754 club3d 7800gs shuttle kabinett og hovedkort 512mb corsair ram og 1gb cruisal PC4000 2 ynkelige strømforsyninger på 250w (ei til grafikkortet ) 150gb harddisk jeg mener selv at jeg skal kunne kjøre BF2 på maks grafikk (-FSAA) uten store problemer med d grafikkortet jeg har nå, klarte nesten å kjøre på maks grafikk med mitt gamle 9800SE... jeg har konstant under 30FPS og d irriterer meg veldig... klare å kjøre FEAR på nesten maks uten hakking så BF2 skulle ikke være noe problem... kan d være en flaskehals i systemet? i så fall må d være prossesoren eller rammen... BF2 har ganske store områder, va er d som sliter mest da prossesoren eller ramen? har 1,5GB ram og d burde være nokk... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Forsøk med nye skjermkortdrivere. Forsøk med bare én minnebrikke. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 har nyeste forceware... menne bf er noe ramslukende greier så jeg fatter ikke hvodan d kan bli noe bedre av å fjerne den ene? d va 512 brikken du mente ikkesant? takker for svar... Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 prøvde d du sa men d blei ikke no forskjell... Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg fant nettop ut at 1GB rambrikken min er glovarm bare så vidt d går an å ta på den uten å brenne seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå